Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Child's point of view > < parent's point of view...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - Child's point of view > < parent's point of view...


  • #2
    Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

    sorry vind er echt niks aan..
    poof

    Comment


    • #3
      Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

      ...ik ook...

      Maar het moment was wel daar - je had een opgaande diagonaal kunnen creeren zonder de vrouw, maar wel met het meisje t.o de vader (meer van hem in beeld) en het jongetje als scheidsrechter ertussen, maar helaas is dat nu niet gelukt...

      Comment


      • #4
        Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

        je had een opgaande diagonaal kunnen creeren zonder de vrouw, maar wel met het meisje t.o de vader (meer van hem in beeld) en het jongetje als scheidsrechter ertussen
        Dit had ik inderdaad kunnen creeren , (ben ik met je akkoord ) maar das dan weer zo evident en simpel van lezing,

        dan ligt het er weer echt bovenop (de story)...te simpel voor mijn zienswijze (koppig hé! )

        Ik respecteer natuurlijk andermans meningen ...anders zou ik hier geen beeldjes plaatsen

        En, by the way, deze foto is absoluut niet geposeerd...

        Grtz, Daniel

        Comment


        • #5
          Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Dit had ik inderdaad kunnen creeren , (ben ik met je akkoord ) maar das dan weer zo evident en simpel van lezing,

          dan ligt het er weer echt bovenop (de story)...te simpel voor mijn zienswijze (koppig hé! )

          Ik respecteer natuurlijk andermans meningen ...anders zou ik hier geen beeldjes plaatsen

          En, by the way, deze foto is absoluut niet geposeerd...

          Grtz, Daniel
          'te simpel' begrijp ik heel goed!(ik kan er ook wat van! Probleem is dat het dan af en toe alleen voor jouzelf leesbaar is, en voor anderen niet... Als je deze plaat zonder titel presenteert, ben ik bang dat je toeschouwer eroverheen zal kijken, en het niet begrijpen. Maar ik begrijp nu (na uitleg) wel je visie!

          Comment


          • #6
            Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

            Ik zal deze week dan wel weer iets simpelder posten ook....

            Grtz, D.

            Comment


            • #7
              Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

              Ik dacht eerst dat het om een grap ging, maar het is blijkbaar serieus bedoeld als "showcase". En toch zo weinig reacties.

              Vind het persoonlijk beetje belediging voor al diegene die uit bescheidenheid toch in beoordeling posten.
              Het is niet omdat je soms creatieve beelden kan afleveren hier, dat je dan maar direct alles hier kan posten. Zo ook, beelden die bijna niéts zeggen (welke story? Dat kinderen kleiner zijn dan volwassenen?), een snapshot van een slechte compositie en een gigantische storend element (de jongen en deels de vrouw) die bijna 3/4 van de foto in beslag neemt.
              Zelf met je "eigen zienswijze" kan je toch moeilijk dit beeld jouw beste en meest succesvolle beeld noemen van de dag of week?

              En een titel kan of mag geen foto maken.

              Comment


              • #8
                Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                Dit moet een vergissing zijn, volgende keer beter.

                https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

                http://wim-meeus.blogspot.com/
                https://1x.com/wimmeeus/

                Comment


                • #9
                  Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                  Vader en Moeder vertellen de kinderen dat ze gaan scheiden.
                  heel goed hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Ik zal deze week dan wel weer iets simpelder posten ook....

                    Grtz, D.
                    Ik vind dit eerlijk gezegd wel een beetje beledigend naar de bezoekers hier. Je doet net alsof hier een geheime boodschap achter zit die niemand kan snappen omdat we hier te simpel zijn en jij uiteraard op een niveau zit waar niemand aan kan tippen.
                    Achter eender welke domme snapshot kan je een hele resem van verhalen verzinnen.. dus maakt ni uit welk verhaal hier achter verzonnen zit.. het blijft een (slechte) snapshot.
                    poof

                    Comment


                    • #11
                      Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                      Zo'n foto posten is een goede test, zeker als je dit een aantal keer probeert.
                      Van zodra 50% van de reacties positief zijn kan je jezelf kunstenaar noemen.
                      Zo noemen ze de man achter de "beschimmelde boterhammen" in het SMAK ook een kunstenaar.

                      Ik heb persoonlijk zelfs enige schrik om deze foto als serieuze inzending op te vatten, laat staan van deze positief te beoordelen. Misschien vond de TS ook wel dat het een foto is waar niks mee aan te vangen was en denkt die: "Wie weet heb ik al reputatie genoeg opgebouwd dat het gepeupel zelfs dit goed vindt, als ik er de juiste titel aan geef".

                      Die kleinerende visie voelt nog sterker aan door comments als:
                      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      Ik zal deze week dan wel weer iets simpelder posten ook....
                      Ik heb al schitterend werk van je gezien, maar af en toe sluipt er eens eentje tussen die je "winning streak" doorbreekt.

                      S.
                      Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

                      Comment


                      • #12
                        Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                        Mag ik tegenspartelen .............???
                        ik vind hem wel sterk, er zit zelfs ( voor mij althans ) een verhaal(tje) in.

                        Drie personen hangen aan de lippen van vader.
                        Er wordt van hem duidelijk een uitspraak verwacht.
                        Maar zo te zien komt die er ( nog ) niet.
                        het meisje popelt van ongeduld.
                        Het jongetje houd zelfs de hand voor de mond.
                        En moeder ???????? zij wacht met de armen over elkaar af, zij kent vader en weet waarschijnlijk al wat er voor antwoord gaat komen.
                        Geen alledaagse foto. dat klopt.
                        Maar mag het ook eens anders zijn, niet zo "gelikt"
                        JA ( voor mij toch )
                        m.v.g.
                        www.foto-frans.nl
                        workshops: ook met jouw eigen model ! .

                        Comment


                        • #13
                          Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans Bekijk bericht
                          Mag ik tegenspartelen .............???
                          ik vind hem wel sterk, er zit zelfs ( voor mij althans ) een verhaal(tje) in.

                          Drie personen hangen aan de lippen van vader.
                          Er wordt van hem duidelijk een uitspraak verwacht.
                          Maar zo te zien komt die er ( nog ) niet.
                          het meisje popelt van ongeduld.
                          Het jongetje houd zelfs de hand voor de mond.
                          En moeder ???????? zij wacht met de armen over elkaar af, zij kent vader en weet waarschijnlijk al wat er voor antwoord gaat komen.
                          Geen alledaagse foto. dat klopt.
                          Maar mag het ook eens anders zijn, niet zo "gelikt"
                          JA ( voor mij toch )
                          zou ook kunnen maar: vind die van mij veel leuker!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans Bekijk bericht
                            Maar mag het ook eens anders zijn, niet zo "gelikt"
                            JA ( voor mij toch )
                            Voor mij eigenlijk ook wel. Ik heb misschien iets te snel gereageerd hierboven.

                            Fotografie kan je mooi vergelijken met muziek.
                            Je hebt verfijnde pop-melodieën, met afschuwelijk simplistische teksten.
                            Je hebt diepzinnige rap-teksten, waar soms nauwelijks iets muzikaal aan te noemen is.
                            Je hebt dan ook schitterende muziek die van beide walletjes eet.

                            Het is al bewezen dat het niet enkel die laatste soort muziek is die populair is, en het zelfs haalt als "een hit".

                            Zo is het waarschijnlijk ook bij fotografie. Jouw foto heeft wel verhaal - zelfs meerdere blijkbaar - maar kan me niet bekoren op esthetisch vlak (ik vind het dus eerder een diepzinnig rap-nummertje). Wie weet belet dit je foto niet om een "hit" te worden, om de vergelijking door te trekken.

                            Excuses dus mocht mijn vorige reactie nogal cru klinken, hopelijk nuanceerde ik het hiermee een beetje.
                            Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

                            Comment


                            • #15
                              Re: - Child's point of view &gt; &lt; parent's point of view...

                              Oorspronkelijk geplaatst door quint'n Bekijk bericht
                              (...)ik vind het dus eerder een diepzinnig rap-nummertje (...)
                              Uit interesse wil ik wel eens weten wat zo diepzinnig is aan deze foto? Omdat de maker er diepzinnig overdoet?

                              Een foto staat of valt met een beeld. Als een mysterieuze, uit de hoogte pratende uitleg of kunstzinnige titel een foto moet maken, dan kan je élk beeld op een piedestal plaatsen. Ook het repertoire van de maker doet er helemaal niet toe.

                              Ik vind dit beeld dus geen recht hebben op een piedestal. En dan vergelijk ik nog niet of begin ik nog niet over de Beoordeling of Showcase discussie en de pak interessantere beelden die in Beoordeling te vinden zijn en iedereen die zou worden afgemaakt mochten ze zelf zo'n beeld posten in Showcase, met dezelfde air en geheimzinnigheid.

                              Eén van de redenen waarom ik zelf bijna niets meer post.

                              Comment

                              Working...
                              X