|
||||
|
Haar huid is zo onrealistisch dat ik hoop dat het conceptueel bedoeld is, maar het is volgens mij geen verbetering voor dit anders wel mooie portret.
|
Ik denk dat ik deze pop nog gezien heb in een etalage op de meir, maar die zagen er wel realistischer uit.
Ik zeg hier niet veel, maar hier moet ik MadMax toch gelijk geven en m'n eerste reactie was: Double U T F Het licht is wel nice en de pose en blik (voor zover ik die er nog wat kan uithalen). Ik zou wel eens de origineel willen zien...
|
Citaat:
|
vind het toch wel een leuke stiel hoor.
grt,bouk.
|
Jammer dat je met zo een mooi model en een mooie visa (wat je er nog van kunt opmaken) hebt gekozen voor zo een overdreven bewerking
![]() Kwestie van belichting zit ik zelfs in dubio... Komt die rare zwarte vlek aan haar neus door slagschaduw of is het door de bewerking ? Indien door slagschaduw, dan ben ik ook niet 100% overtuigd van je belichtingskeuze... Grtz. Peter
|
het is er idd een beetje over maar dat kan iedereen zien.. dus ik ga er vanuit dat het met een bepaald doel voor ogen gebeurd is... DUs graag comment van de TS waarom? :-)
Heeft wel iets weg van een in 3D gemaakte babe :-) |
|
|||
|
bewerking is een beetje te
![]() Niet? |
|
|||
|
ik moet ook volgen.
ik vind het nu iets weg hebben van een goed uitgewerkt figuur in een game. (als dit de bedoeling was: super goed gedaan)
|
Citaat:
Pose (vooral hoofdinclinatie) wordt zodanig gekozen (in samenwerking met laterale verplaatsing van de lichtbron) tot op de schaduwzijde een verlichte driehoek ontstaat, die oog en wang opheldert. Neusschaduw mag niet de bovenlip bereiken. Aldus ontstaat een zeer mooi modelé wat vooral in America zeer gegeerd wordt. Dit is ook de typische verlichting bij close-up in de meeste cinematische scènes met dramatisch karakter. Normaal gaat men op de donkere zijde een invullicht plaatsen (reflector of extra flits) zodat men het contrast beter in de hand heeft. Dit werd hier niet toegepast zodat het resultaat bijzonder hard overkomt. Tot daar de positieve kant van dit beeld, waarvoor mijn respect. Maar dan loopt het voor mij ook uit de hand wat betreft de verdere nabehandeling. Ik had ook graag vernomen wat het nagestreefde doel is om tot dergelijk vitrine-pop resultaat te komen. Henri (ex kiekjesman met vergane glorie)
|
Deze foto heeft alle ingrediënten in huis om een topper van formaat te zijn: een krachtige pose, mooi belicht en wat een ogen!
![]() Enkel de bewerking... die is echt niet mooi. 'oei oei oei' was het eerste wat in mijn hoofd kwam
|
Ik ben het met jullie commentaar eens, slechtste bewerking ooit...
![]() Heb het orgineel reeds naar Madmax gestuurd en hij heeft me reeds op weg geholpen.(thanks). Zal binnenkort een nieuw exemplaar posten...
|
Citaat:
![]() ![]() voor je sportiviteit en hoe je met (opbouwende)kritiek omgaat. Mijn reactie hierboven was niet al te mild hierboven waarvoor een klein excuus hier. Ik heb idd het origineel gezien en geef toe dat het een heel moeilijk te bewerken foto is. Maar aan de andere kant wel een uitdaging. Je weet intussen hoe je me kunt bereiken voor verdere vragen. Wil graag helpen als het in mijn mogelijkheid ligt. Fijne kerst gewenst!! |
|
|||||
|
Citaat:
![]()
|
Thanks,
Mag ik jullie ook allemaal fijne dagen wensen middels dit kaartje. ![]() Kom na de kerst terug met een nieuwe versie. Groet Gé
|
Citaat:
...Een reflectiescherm had voor mij toch wonderen gedaan met deze foto (en toch ben ik er ook zeker van dat de rare vorm van die schaduw het gevolg is van die overbewerking)PS : kerstkaart is geweldig en ook voor jou GT geweldige feestdagen en een super 2009 toegewenst !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Peter
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cherelle series..... | FrankD | Showcase Model, Studio & Glamour | 4 | 17 november 2008 13:50 |
| Cherelle | FrankD | Showcase Model, Studio & Glamour | 7 | 31 augustus 2008 00:34 |
| Publicatie Cherelle @ Hairflix | MadMax | Algemeen | 2 | 23 november 2007 15:27 |
| Cherelle | MadMax | Showcase Model, Studio & Glamour | 22 | 10 juni 2007 06:44 |
| Cherelle en Ralph buiten met Frank | FrankD | Showcase Model, Studio & Glamour | 9 | 24 mei 2007 10:15 |
![]() |