Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Tollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Wederom datzelfde probleem
De afdruk is ook weer veel kleurrijker en warmer dan de versie op het internet hier.
Telkens hetzelfde probleem (bij mij is de vlag is roder, huid is warmer, graan is geler, vlag is niet zo fel wit, plooien zijn zichtbaar op mijn scherm en afdruk)
uploaden die kwaliteit wegneemt? of verschil van schermen? Im getting a little frustrated.
En Seger, mn portfolio bevat beter werk ja, ben ik ook van overtuigd maar is deze daarom een spijtige creatie?
Als je voor klanten werkt kun je ook niet altijd de vrije loop gaan.
En een sterk portfolio staat ook niet altijd garant dat al je fotos dezelfdef stijl zullen hebben, ik heb dat hier overlaatst vaak gelezen naar ene andere BD'er toe. Maar is een nieuwe foto daarom jammerlijk, vind ik beetje een inhoudloze opmerking.
Normaal gezien werk ik op een persoonlijk 'mac gekalibreerd' profiel.
Ik wist niet dat voor het internet het profiel srgb moest zijn, zal mss veel verklaren
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Wederom datzelfde probleem
De afdruk is ook weer veel kleurrijker en warmer dan de versie op het internet hier.
Telkens hetzelfde probleem (bij mij is de vlag is roder, huid is warmer, graan is geler, vlag is niet zo fel wit, plooien zijn zichtbaar op mijn scherm en afdruk)
uploaden die kwaliteit wegneemt? of verschil van schermen? Im getting a little frustrated.
En Seger, mn portfolio bevat beter werk ja, ben ik ook van overtuigd maar is deze daarom een spijtige creatie?
Als je voor klanten werkt kun je ook niet altijd de vrije loop gaan.
En een sterk portfolio staat ook niet altijd garant dat al je fotos dezelfdef stijl zullen hebben, ik heb dat hier overlaatst vaak gelezen naar ene andere BD'er toe. Maar is een nieuwe foto daarom jammerlijk, vind ik beetje een inhoudloze opmerking.
Sorry, je hebt gelijk die vergelijking met een portofolio gaat niet altijd op maar ik blijf die foto niet goed vinden. Het gaat hem voor mij om het concept. West-Vlaanderen moet anders weer te geven zijn dan met een graanveld en een vlag van de provincie. Maar mijn beoordeling is natuurlijk subjectief. Mijn afkeer voor miss-verkiezingen en het feit dat ik uit die provincie kom van hen die het altijd beter weten, hebben natuurlijk niet geholpen.
Jou opmerking over mijn laatste foto was overigens constructief en meer dan terecht, waarvoor dank.
Ik veronderstel dat dit een foto is om de potentiële miss te promoten?
Was het dan niet beter geweest om meer miss te tonen ipv een foto van een grote affiche/spandoek?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat mensen dit zien en denken "ja op die stem ik!"
Kleinere affiche en meer (halfbedekt) model? 't Is maar een idee natuurlijk.
Terechte opmerking maar het was de bedoeling dat de vlag hélemaal zichtbaar was, dient ook als campagne voor de provincie west vlaanderen.
Dit was de wens van zowel model als ontwerpster vlag.
Alvast bedankt voor de reacties
Comment