|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
De eerste is de betere foto, maar wel erg standaard, daarom toch een voorkeur voor de tweede. Inderdaad een drukke achtergrond, maar daarom juist iets aparter.
|
|
|||||
|
die tweede opname, vind ik prachtig.
grt,bouk.
|
Knappe beelden. Van een knap, spontaan model.
De eerste is leuk, maar ik heb wel de indruk dat ze met haar hand geen weg weet. De tweede vind ik heel tof, een leuk standpunt. Tof die wilde look, en ze heeft er duidelijk zin in. Alleen is de achtergrond wat te druk.
|
voor mij de 2de ik vind dat hij zo een beetje een mystiek sfeertje nr voren brengt vind ik persoonlijk prachtig en spreekt me dan ook erg aan wat niet weg neemt dat de 1ste ook wel erg goed te smaken valt maar ik heb er een gevoel bij van hier ontbreekt wat.
|
Citaat:
een gebouw dat enkele tientallen meters verderop staat. Zelf zaten we daar ook niet op het gelijkvloers. Toen ik dat licht zag heb ik Ines er meteen in gezet .
|
|
|||
|
Citaat:
![]() nog eens,echt mooie portretjes! btw,gratz aan het model,heel mooie en spontane poses!
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |