Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloody Mary 2.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloody Mary 2.


  • #2
    Re: Bloody Mary 2.

    Heel mooi, sterk beeld. Ik zou zelfs de uitsnede nog krapper willen zien.
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Bloody Mary 2.

      Het blijft een prachtige foto, die is mss nog wat meer expressief dan de andere.
      Ik krijg wel het gevoel dat je hier de derden compositie geforceerd hebt.
      Dit shot heeft dat niet nodig. Het is zo sterk dan een closeup frontaal nog versterkt.
      Nikon shooter - Samyang fan

      Comment


      • #4
        Re: Bloody Mary 2.

        mooier/beter zo met beide oren zichtbaar.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Bloody Mary 2.

          Sterke foto! Hele mooie compo en je licht zit prima. Grote klasse!

          Comment


          • #6
            Re: Bloody Mary 2.

            Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
            Het blijft een prachtige foto, die is mss nog wat meer expressief dan de andere.
            Ik krijg wel het gevoel dat je hier de derden compositie geforceerd hebt.
            Dit shot heeft dat niet nodig. Het is zo sterk dan een closeup frontaal nog versterkt.
            Nee, sorry heb ik hier niet gedaan,.. Heb eigenlijk met opzet voor de lege ruimte gekozen omdat ik dat wel bij de vervreemding van beauty/bloed vond passen

            Comment


            • #7
              Re: Bloody Mary 2.

              Wisselende catchlights komen vreemd over.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Bloody Mary 2.

                Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                Wisselende catchlights komen vreemd over.
                Jep, klopt ook niet echt he?
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Bloody Mary 2.

                  Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                  Wisselende catchlights komen vreemd over.
                  Thanks voor je reactie. Zit in orgineel ook.

                  2 softboxen gebruikt waarbij er door de naar voren buigen van het hoofd in ieder oog 1 mist doordat ie waarschijnlijk geblokt werd door de neus

                  Edit: nog ff gecheckt voor zekerheid in 1 oog zit inie minie stukje van andere box. Is eerder storend.
                  Last edited by MrsNuke87; 13 november 2012, 09:55.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bloody Mary 2.

                    Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                    Wisselende catchlights komen vreemd over.
                    Stoort me totaal niet ... integendeel.

                    Ik heb hier het catchlight links eens verzet naar de rechterbovenhoek maar voor mij maakt dat weinig uit.
                    Het scheelt misschien wel iets ivm de ruimte rechts...
                    Volgens mij het meer een 'fotografentik' om daarover te vallen...

                    Maar ik blijf het mooier vinden symmetrisch (net ff gecropt hier), en dan komen de catchlights ook prima uit :P (jaja, ik ben een zeurkous)
                    Nikon shooter - Samyang fan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bloody Mary 2.

                      Gecropt is hij idd ook erg mooi/gaaf.
                      Vind hem zelf zo ook erg mooi.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bloody Mary 2.

                        Los van het feit dat het idee heel knap uitgevoerd is en er een sterk beeld uit voortgekomen is vind ik dat deze foto iets heeft om een affiche te worden . (ligt gewoon aan het vrije stuk rechts, maar dat vind ik wel leuk).

                        Wat de catchlights betreft: Stoort me - net als de voorgangers - totaal niet. Je moet ook rekenen dat enkel fotografen, critici en andere mensen die actief met beeld bezig zijn dit echt zien en het voor "het gemiddelde publiek" (nou jah, niet hier dus...) verloren gaat in het beeld .

                        MrsNuke: Ik vind trouwens dat er een heel positieve evolutie in jouw werk zit! Keep it up!
                        Camera's: Nikon D300s & Nikon D70
                        Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
                        Flash: Nikon SB-700

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bloody Mary 2.

                          Waar hadden de catchlights dan wel moeten zitten??
                          Zonder zou veel minder zijn
                          propere plaat, netjes afgewerkt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bloody Mary 2.

                            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            Waar hadden de catchlights dan wel moeten zitten??
                            Zonder zou veel minder zijn
                            propere plaat, netjes afgewerkt
                            2 in ieder oog of 2x links of 2x rechts, nu lijkt het alsof ze er 2 heeft weggeshopt, in het ene oog de linkse, in het andere de rechtse.
                            MAar is dus blijkbaar niet zo.

                            Ik vind het wel heel gaaf, hoewel ik niet zo voor 'thema shoots' ben.
                            Heb je er ook gewonere van haar? Heel interessant model denk ik
                            www.minnev.be
                            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bloody Mary 2.

                              Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                              2 in ieder oog of 2x links of 2x rechts, nu lijkt het alsof ze er 2 heeft weggeshopt, in het ene oog de linkse, in het andere de rechtse.
                              MAar is dus blijkbaar niet zo.

                              Ik vind het wel heel gaaf, hoewel ik niet zo voor 'thema shoots' ben.
                              Heb je er ook gewonere van haar? Heel interessant model denk ik
                              Minne, je gaat je ogen niet geloven, maar ik ben het 100% eens met jou.

                              Dit is volgens mij een foto waar in elk oog 2 catchlights waren en er 1 is weggewerkt.
                              Het komt bizar, vreemd en totaal onnatuurlijk over.
                              Het licht in deze plaat spreekt me ook veel minder aan dan in je eerste foto.
                              Dit is veilig licht, maar daar stopt ook het verhaal.

                              De negatieve ruimte die je gebruikt in de foto vind ik dan weer heel sterk en tilt de plaat naar een hoger niveau.

                              Crop als test eens de foto bovenaan tot dat je net geen haarlijn meer ziet bovenaan het voorhoofd.
                              Voor mij is dat precies nog sterker, het geheel wordt nog griezeliger....

                              Mvg. Peter
                              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                              Comment

                              Working...
                              X