Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna... 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna... 2



    Nog eentje uit de reeks.
    Bedankt voor het kijken!

    Alle commentaar is zoals altijd van harte welkom!

  • #2
    Re: Bijna... 2

    weer mooi, maar vond de andere mooier

    Wat mij bij deze stoort is de halsketting. Ik zie nu dat je andere foto die ook had, maar daar viel het minder op. Maar misschien heeft dit attribuut wel een of andere emotionele waarde natuurlijk.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Bijna... 2

      Dank je! Ja , de ketting is idd van hoge emotionele waarde - dus die moest perse om! (Ik had zelf liever een lang exemplaar gezien, maar vond deze ook niet misstaan...)

      Comment


      • #4
        Re: Bijna... 2

        Wat mij nu ook opvalt. De duim van haar linkerhand? Die lijkt zo rood/purper? (precies of ze heeft rapen geraspt )
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Bijna... 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Wat mij nu ook opvalt. De duim van haar linkerhand? Die lijkt zo rood/purper? (precies of ze heeft rapen geraspt )
          Aha-ha!!! Dat klopt wel! Ik heb nog het origineel wel even bekeken op 100%, ze zijn behoorlijk rood. Helaas is dat vaak zo - helemaal aan het einde van de zwangerschap zetten de handen (en voeten) behoorlijk op en stroomt er ook een stuk meer bloed doorheen, ze had ook idd er veel last van niets aan te doen.
          Alleen nu de vraag - is het zooo erg dat ik daar een en ander aan moet ph.shoppen? Of kan het wel zo?

          Comment


          • #6
            Re: Bijna... 2

            Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
            Alleen nu de vraag - is het zooo erg dat ik daar een en ander aan moet ph.shoppen? Of kan het wel zo?
            Mja, geen idee. Moeilijke vraag. Ik heb hier ook wat zwangeren in mijn workflow staan en zit mezelf ook vaak dezelfde vraag te stellen. Hoe ver ga je hierin eh. Enerszijds is het puur natuur, zoals de vrouw is, anderszijds valt het wel enigszins op (bij mij althans).

            Eventueel kun je het aan de mama-in-spe zelf vragen? Ik zou het een beetje verdoezelen, maar niet helemaal wegwerken.

            Maar alvast een hele leuke reeks hoor ! Het zijn details waarover ik sta te pisvitten.
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Bijna... 2

              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Mja, geen idee. Moeilijke vraag. Ik heb hier ook wat zwangeren in mijn workflow staan en zit mezelf ook vaak dezelfde vraag te stellen. Hoe ver ga je hierin eh. Enerszijds is het puur natuur, zoals de vrouw is, anderszijds valt het wel enigszins op (bij mij althans).

              Eventueel kun je het aan de mama-in-spe zelf vragen? Ik zou het een beetje verdoezelen, maar niet helemaal wegwerken.

              Maar alvast een hele leuke reeks hoor ! Het zijn details waarover ik sta te pisvitten.
              Ja uiteraard zijn we nu aan het zoeken - wat er beter kan, daar kan ik je alleen voor bedanken! het is overigen noch mij noch het model opgevallen. Maar ik zal het haar nu wel laten zien, moet zij maar beslissen. En ik zal daar nu zeker ook beter in het vervolg op letten!

              Comment


              • #8
                Re: Bijna... 2

                Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                Aha-ha!!! Dat klopt wel! Ik heb nog het origineel wel even bekeken op 100%, ze zijn behoorlijk rood. Helaas is dat vaak zo - helemaal aan het einde van de zwangerschap zetten de handen (en voeten) behoorlijk op en stroomt er ook een stuk meer bloed doorheen, ze had ook idd er veel last van niets aan te doen.
                Alleen nu de vraag - is het zooo erg dat ik daar een en ander aan moet ph.shoppen? Of kan het wel zo?
                Gewoon de zwangere lekker zwanger laten zijn....MET de bekende kwaaltjes.
                Ik persoonlijk ben er falikant tegen om juist de kenmerken van een zwangerschap te manipuleren. Rode handen en voeten...die horen er gewoon bij

                Weer een hele mooi foto trouwens, prachtig! Hoe doe je dat met die voile? Die mooie golfjes bedoel ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Bijna... 2

                  Zeker zo mooi als de eerste

                  jeannot

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bijna... 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Ik persoonlijk ben er falikant tegen om juist de kenmerken van een zwangerschap te manipuleren. Rode handen en voeten...die horen er gewoon bij
                    Ik begrijp je standpunt wel, maar wat bv. met het verzachten van de huid. Het kan behoorlijk wat vertekening (ook van bv. goed doorbloedde aderen op de buik) weghalen. Ik merk dat mijn zwangere modellen dat wel apprecieren , maar we maken er natuurlijk geen glamour dolls van. Het moet wel natuurlijk blijven. Ik ga geen striemen staan wegshoppen of zo.

                    Maar in het geval van die rode vinger zou ik die zeker niet 'huidskleur' shoppen, begrijp me dus niet verkeerd eh, maar misschien wel iets minder fel rood. Ik denk dat ik die wat zou burn/dodgen. kweenie. Is dat dan erg of zware PS, ik denk het niet.

                    Nu, ik denk dat we allemaal wel hetzelfde bedoelen. Lekker puur natuur.

                    Als fotograaf en model maar content zijn, dat is nog altijd het einddoel, niet? Wat al die muggezifters hier ook beweren...

                    Ik blijf het een super plaatje vinden !!
                    Ben ook benieuwd naar de golven...
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bijna... 2

                      Dikke (nemen we dat deze keer ook letterlijk ) proficiat met je HOF plaatje !!
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bijna... 2

                        Proficiat, een prachtige foto
                        Vind jou andere foto ook heel mooi
                        Grts Maddy
                        zero

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bijna... 2

                          Zaaalige foto en meer dan verdiend in HoF terug te vinden!
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bijna... 2

                            Meer dan verdiend Marina...de foto is prachtig!!!

                            Congrats met de HOF

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bijna... 2

                              mooi gedaan

                              Comment

                              Working...
                              X