|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
De derde doet het voor mij direct. Kan niet precies zeggen waarom maar ik vind hem gewoon stijl hebben, stoer, of op z'n duits "Geil mann". De tweede vind ik ook heel goed, de compo het idee erachter, had alleen graag de achtergrond wat minder scherp willen hebben. De eerste vind ik heel mooi scherp en perfecte kleuren hebben.
grtjs Wim
|||||
|
derde spreekt mij ook het meest aan
bij de tweede stel ik mij vragen over de "waarom" van de grijze benen ...
|
Mooie opnames en het idee,poses en kleuren zijn af..Ben jaloers op het materiaal
![]()
|
Die ribben zijn idd niet mooi.
Voor mij zozio 2 voor de stijl, en 3 ook. 1 is niet mijn smaak maar daarvoor zeker niet slecht. zoizo vind ik het concept super!
|
3e vind ik een HOF plaat !
α 900 - Sigma 12-24mm f/4.5-5.6 - Sigma 15 mm f/2.8 Fisheye - Sony 50 F1.4 - Sony 24-70mm F2.8 ZA SSM - Sony 70-400mm f/4-5.6 SSM G - Tamron 180mm F3.5 macro - Gitzo GT3541XLS Flickr____No place to be |
|
||||
|
Awel, ik zal maar weer eens uit de toon vallen aangezien ik de tweede de leukste vind. Die bevat voor mij de hooogste dosis 'oprechte emotie'. Bij de eerste en de derde mis ik de overact in het gezicht een beetje, die ik passend zou vinden bij zo'n kitcherig concept met dit soort ballonnen. 'k Vind, als je erover gaat, dat je er dan maar meteen goed over moet gaan
, en de tweede heeft dat voor mij
|
Frank proficiat..Verdiende HOF
|
Citaat:
volgende keer andere kleur kiezen
|
ja maar in die enkelbeschermers zit ook roze, zoals in haar BH, haar hele "bekleding" is kleurrijk en dan geeft die grijze legging een raar effect op de foto (precies of enkel haar benen in grijstinten zijn), roze legging had misschien het kleurrijke geheel vervolledigd,
|
Maar dan had ook het effect van de ballonnen verminderd in mijn optiek.
Dan waren de ballonnen SAMEN met de legging de aandacht van kleur geweest. Er zijn altijd meerdere manieren om iets te stylen, in dit geval wilde we de kleuren op elkaar afstemmen MAAR de ballonnen de aandacht laten trekken.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Grote ballonnen kijken | BPVST | Showcase Model, Studio & Glamour | 5 | 8 augustus 2007 12:49 |
| Mensen en ballonnen | Medidoc | Showcase Model, Studio & Glamour | 11 | 2 augustus 2005 16:55 |
| Kikker met ballonnen | Alex III | Showcase - Archief | 4 | 2 juni 2002 22:46 |
| 18100 ballonnen in Eekloo | Wheelie | Showcase - Archief | 11 | 29 juli 2001 23:59 |
| Geen ballonnen..... | MoCa | Showcase - Archief | 2 | 29 juli 2001 19:47 |
![]() |