Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De derde doet het voor mij direct. Kan niet precies zeggen waarom maar ik vind hem gewoon stijl hebben, stoer, of op z'n duits "Geil mann". De tweede vind ik ook heel goed, de compo het idee erachter, had alleen graag de achtergrond wat minder scherp willen hebben. De eerste vind ik heel mooi scherp en perfecte kleuren hebben.
grtjs Wim
"The important thing is not the camera but the eye..............
Die ribben zijn idd niet mooi.
Voor mij zozio 2 voor de stijl, en 3 ook.
1 is niet mijn smaak maar daarvoor zeker niet slecht.
zoizo vind ik het concept super!
Awel, ik zal maar weer eens uit de toon vallen aangezien ik de tweede de leukste vind. Die bevat voor mij de hooogste dosis 'oprechte emotie'. Bij de eerste en de derde mis ik de overact in het gezicht een beetje, die ik passend zou vinden bij zo'n kitcherig concept met dit soort ballonnen. 'k Vind, als je erover gaat, dat je er dan maar meteen goed over moet gaan , en de tweede heeft dat voor mij
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment