Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Beauty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Asian Beauty


    Is ie of

    Graag jullie mening!
    More information about my work & my workshops
    http://www.guntherfrans.be

  • #2
    Re: Asian Beauty

    De foto op zich is scherp enzo,
    maar ik vind hem toch te "fel" en te uitgebrand...

    Ik had liever wat meer details gezien in de neus en de mond!
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

    Comment


    • #3
      Re: Asian Beauty

      De bewerking zegt me niets. Ik vind het niet mooi.

      Comment


      • #4
        Re: Asian Beauty

        Ik vind dit een goede foto, maar heeft een reden van bestaan nodig.
        Zonder die reden van bestaan zullen de mensen snel het woord "TE" gebruiken.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Asian Beauty

          mooi maar; zou toch dat vlekje/schaduw naast de linker neusvleugel wegwerken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Asian Beauty

            Over smaken valt niet te discussieren.. ik hou er wel van.
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Asian Beauty

              Ik reken me zelf niet tot de beautyfotografen.....

              Maar bij dit plaatje had ik een veel positievere feedback verwacht.

              Knap gedaan........en dan te bedenken dat je nog maar pas met fotografie begonnen bent.
              Chapeau.
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: Asian Beauty

                De foto pakt me wel....alleen jammer dat er zoveel detail weggeblazen is door de belichting/bewerking. (bv die dingetjes boven haar wenkbrauw)

                Comment


                • #9
                  Re: Asian Beauty

                  Hmm, speciaal is em zeker wel Ik hou wel van extravagant werk.
                  Je hebt de contouren mooi kunnen behouden en zo, shaduw rond de vingers en zo
                  Minpuntjes voor mij zijn het zwarte gat onder de kin? die snap ik niet.
                  En je ziet nog een stuk "normaal" foto op haar schouders. Daar had ik jou creatief brein ook graag aan het werk gezien.
                  Finaal toch een mooi kunstwerkje hoor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Asian Beauty

                    Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                    Hmm, speciaal is em zeker wel Ik hou wel van extravagant werk.
                    Je hebt de contouren mooi kunnen behouden en zo, shaduw rond de vingers en zo
                    Minpuntjes voor mij zijn het zwarte gat onder de kin? die snap ik niet.
                    En je ziet nog een stuk "normaal" foto op haar schouders. Daar had ik jou creatief brein ook graag aan het werk gezien.
                    Finaal toch een mooi kunstwerkje hoor
                    +1....alhoewel de foto "niet mijn ding" is....had hij met "iets meer aandacht" wel goed/beter kunnen zijn

                    (negatieve) Commentaren boven hebben, volgens mij, meer met smaak te maken...maar ben benieuwd wat je klaarspeelt met de tips van hierboven (en dus benieuwd naar een volgende posting)
                    Mijn objectieven zijn all round...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Asian Beauty

                      Merci voor de commentaren en zal er is mee aan de slag gaan en zoals Jeroen zegt, het heeft vooral met smaak te maken!

                      Wat het zwarte gat betreft tussen de handen dit is gewone schaduw, dus daar moet ik even naar kijken of ik van een andere wat huid kan terughalen! Wat de schouders betreft, deze zijn ook mee verwerkt, dus snap niet goed het punt van een stuk schouders gewoon gelaten? Wat meer verklaring alstu!

                      En wat het weggeblazen betreft, das nu eenmaal mijn stijl, al mijn foto's zijn zo tegen het randje, again, personal taste!
                      More information about my work & my workshops
                      http://www.guntherfrans.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Asian Beauty

                        Hoi,

                        Voor mij een foto,
                        maar ik ben dan ook geen salonfotograaf, zoals er hier velen posten in SC, ....
                        maar het zal de smaak zijn zeker

                        en wat uitgebrand is, laat het maar zo
                        Jos
                        Site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Asian Beauty

                          Deze salonfotograaf kan deze foto, ondanks een paar kleine minpuntjes, wel erg waarderen hoor. Deze foto valt dan ook niet te vergelijken met jouw "ART".

                          Comment


                          • #14
                            Re: Asian Beauty

                            Ik weet niet of het aan m'n scherm of je bewerking ligt, maar het is niet mijn smaak
                            (het kan zijn dat m'n scherm te licht is, ik zie namelijk bijna niets van de neus en mond)
                            Facebook
                            Flickr
                            500px

                            Comment


                            • #15
                              Re: Asian Beauty

                              Speciaal, extravagant,...
                              De bewerkingen zelf kan ik minder smaken, maar das persoonlijke smaak; daarom zijn ze niet slecht uitgevoerd.
                              Gespeeld me licht tot op de limiten, maar toch nog steeds alle gradaties behouden. Knap
                              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                              "Casu Consulto - Modo Fac"

                              Comment

                              Working...
                              X