Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hele mooie ! Ik zou voor dit soort foto opteren voor totale symmetrie in de houding maar dat is uiteraard persoonlijke smaak en doet zeker niets af aan het beeld.
Ik ben met mijn voorgangers akkoord dat dit een fijn beeld is om naar te kijken en de foto en afwerking ziet er verzorgd uit.
Ik ben niet van mening dat dit een HOF foto is en wel om de volgende reden:
De belichting is een soort van beauty belichting, maar dan net niet. De schaduw valt niet mooi onder de neus en hals, maar schuin onder de neus en hals, wat een vertekend beeld geeft. Daarnaast is de schaduw onder de neus en in de hals te hard naar mijn smaak.
Met een juiste kijkrichting van het model of verplaatsen van de lamp en een reflector onder het gelaat zou deze foto nog mooier zijn geworden. Just my 2 cts.
Comment