Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eerst dacht ik de zonsopgang zal een flop zijn met al die wolken maar doordat er juist een onweer boven Zierikzee voorbij schoof ,werden de luchten spectaculair
Alles klopt, de voorgrond, de horizon, de plaatsing van de brug, maar dat is je wel toevertrouwd.
Maar mooier dan ik Zeeland dagelijks zie.
Dat mag uiteraard, maar je weet ik dat niet zo snel zal doen. Zeker een voor je kunde !
Wow...Pracht foto Patrick....Soms moet je wat geluk hebben met het licht...Maar als dan de juiste fotograaf op de juiste plaats staat krijg je een topper als dit..
Comment