Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
WOW ..... nr 1 is voor mij de max
prachtig gouden kleuren spel en een die hard model , hahahah grapje , maar de bewerking van de eerste is best wel top , zelf de compo van de boom op die toch zo zalige kleuren....
De tweede is idd een beetje hard , maar zo zie ik ze ook wel eens graag zenne
Moeten nog eens dringend op pad gaan he , manne
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
vind nr 1 wel goed,maar volgens mij staat hij een beetje scheef
nee serieus 2 knappe platen weeral Pascal,je bent gewoon niet te overtreffen de laatste tijd
Mooie foto's...prachtig zacht licht
Je zou ze nog verder kunnen perfectioneren indien je bij de eerste de schaduwruis zou voorkomen(zichtbaar op Xiebu's rug) Ik vermoed dat Xiebu's silhouet in de oorspronkelijke foto wat donkerder was en dat je de schaduwen hier opgetrokken hebt.
Bij de tweede foto zie ik een blekere lucht doorschemeren in de boomtoppen ook zijn de bomen rechts omgeven met meer licht. Ik vermoed dat je hier twee foto's geblend hebt of hdr gebruikt hebt.
Ik ben nu wel erg streng met mijn beoordeling. .....de foto's die je nu plaatst zijn reeds stukken beter dan de foto van een tijd geleden.
Mooie foto's...prachtig zacht licht
Je zou ze nog verder kunnen perfectioneren indien je bij de eerste de schaduwruis zou voorkomen(zichtbaar op Xiebu's rug) Ik vermoed dat Xiebu's silhouet in de oorspronkelijke foto wat donkerder was en dat je de schaduwen hier opgetrokken hebt.
Bij de tweede foto zie ik een blekere lucht doorschemeren in de boomtoppen ook zijn de bomen rechts omgeven met meer licht. Ik vermoed dat je hier twee foto's geblend hebt of hdr gebruikt hebt.
Ik ben nu wel erg streng met mijn beoordeling. .....de foto's die je nu plaatst zijn reeds stukken beter dan de foto van een tijd geleden.
Rupsel bedankt.
Die shaduwruis heb ik nog eens niet gezien. Het beeld is zoals het is hoor..De gradatie die ik gebruikt heb liep wel wat harder van licht naar donker over wat misschien dat verschil zichtbaar maakt.Het kan inderdaad met de exposure blending te maken hebben
In de eerste foto(HDR) weet ik wat ik fout heb gedaan en das jammer maar als je dan bezig bent met zulk een foto dan staar je je op gegeven moment blind en moet je dat even laten.
Die brush die ik gebruikt heb bij de lucht is nu opvallender geworden door de gradatie wat ik gebruikt heb.
Dat zie je vooral achter de linkse boom top.. Goe dat je het zegt. Ik zal als ik tijd heb eens de originele posten.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
WOW ..... nr 1 is voor mij de max
prachtig gouden kleuren spel en een die hard model , hahahah grapje , maar de bewerking van de eerste is best wel top , zelf de compo van de boom op die toch zo zalige kleuren....
De tweede is idd een beetje hard , maar zo zie ik ze ook wel eens graag zenne
Moeten nog eens dringend op pad gaan he , manne
mvg xiebu
Nu Zondag als het gaat please...
Nog kandidaten?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment