Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Donkere streep!? Ik moest al goed kijken en uitvergroten. Als dat natuurlijk is, is dat prima; als dat door de bewerking komt niet.
Vind het een prima plaat.
Streepjes lijkt me lichte banding te zien...Zie ze wel maar niet echt storend....Wederom een mooie van deze locatie...Al was de zwart-wit met dat zonnetje wel mijn echte favoriet, had die eigenlijk ook wel in de HOF verwacht..
Schitterende belichting waardoor de structuur van de sneeuw heel mooi te zien is.
Ook bijzonder mooi is de denkbeeldige golf , als je een lijn over de toppen van de boompjes zou trekken.
Heerlijke foto.
Als het niet eerder vermeld zou zijn geweest had ik die strepen niet gezien, het is zo miniem en doe zo me best om de tijd te nemen de foto's te bekijken. Maar toch is dit voor mij een machtige opname.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment