Nog eentje van in Deadvlei, Namibie. Je kan duidelijk zien hoeveel wind er was die ochtend. We zijn dan ook niet op de duinen gekropen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windy Deadvlei
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Windy Deadvlei
Precies, een landschap in de geest van Dali. Buitengewoon fraai en brekend met de statische elementen van deze foto is het wegstuivende zand.
Sterk beeld!
Comment
-
Toch altijd schitterende opnames die van die locatie voortkomen, een stukje natuur om te koesteren
Prachtig vastgelegd hoor en mooi dat stuivende zand
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Pracht foto dit weer Steven..Compo erg mooi zo met die 2 bomen in de diagonaal..
Dat opstuivende zand op de top van die duin is wel helemaal top, precies ook dat daar net het licht op schijnt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooi, ik zou de achterkant van die heuvel ook wel eens willen zien.. Dit beeld maakt mij nieuwsgierig" Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
-
Surrealistisch landschap daar. Mooi vastgelegd.
Comment
-
Een daverende compo. Vooral het licht op de duintop en het stuivende zand is meesterlijk.
Complimenten voor het wachten op het juiste moment !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Fantastisch beeld, kan ik alleen maar enthousiast over zijn! Boenk erop!
Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk berichtMooi, ik zou de achterkant van die heuvel ook wel eens willen zien.. Dit beeld maakt mij nieuwsgierig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen daverende compo. Vooral het licht op de duintop en het stuivende zand is meesterlijk.
Complimenten voor het wachten op het juiste moment !
Beetje zelfkritiek: heb spijt dat ik niet een iets lager standpunt had ingenomen, zodat die onderste tak van de linkse boom volledig los zou komen van de achterliggende duinen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtBedankt Johan!
Beetje zelfkritiek: heb spijt dat ik niet een iets lager standpunt had ingenomen, zodat die onderste tak van de linkse boom volledig los zou komen van de achterliggende duinen.
Comment
Comment