Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

westende-bad belgium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] westende-bad belgium

    [IMG]westende-bad belgium by elise tembuyzer, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: westende-bad belgium

    fijne compositie met de stenen, de "baai" met de rollende golven, het strand, de dijk, de appartementsblokken en dan daarboven nog eens die grote wolk. belgische kust !
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: westende-bad belgium

      Mooi beeld...Vooral de mooie lijntjes van de golven over het strand vind ik hier erg mooi...
      Om die reden zou ik dan ook best de stenen in de voorgrond weg durven te croppen, gezien deze ook niet helemaal scherp zijn..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: westende-bad belgium

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Mooi beeld...Vooral de mooie lijntjes van de golven over het strand vind ik hier erg mooi...
        Om die reden zou ik dan ook best de stenen in de voorgrond weg durven te croppen, gezien deze ook niet helemaal scherp zijn..
        Inderdaad ook mijn idee

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: westende-bad belgium

          Mooie foto, bekende plaats.
          Ik volg ivm de voorgrond, een stukje er af ondeaan zou beter zijn.
          Persoonlijk zie ik bij landschapsfoto's het formaat liever zo horizontaal mogelijk, voorbeeld een 16:9 van formaat. Deze vond ik net iets te veel naar het vierkante toe gaan. Een stuk onderaan afdoen zal daar ook al bij helpen.

          Comment


          • #6
            Re: westende-bad belgium

            Ik volg ook Jos, ik vind die blokken zelfs storend.
            Maar de appartementsblokken staan er heel netjes en toch heel discreet op.
            Blokken weg en je hebt hier een heel mooie foto geschoten.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: westende-bad belgium

              Ik volg Jos hier ook. De rotsen weg, geeft hier geen enkele meerwaarde.
              De gebouwen zien er mooi uit onder die wolken!
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X