Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is de beste manier om Vlaanderen te beschrijven .... overal wegenwerken.
De lucht vind ik niet zo geslaagd en eerlijk gezegd zegt de foto mij niet veel , er staat van alles wat op maar er is geen onderwerp dat de aandacht trekt, jammer
wel leuk, maar waar zitten al die werklui, in die gele keet te schaften of zo??
grt,bouk.
nee bouk, in belgië voorzien we 4 personen om't werk van een te doen (1 werkt, 1 kijkt of't goed is, 1 kijkt of ze alles hebben om te beginnen/voort te doen en de 4de kijkt of ierdereen zijn werk doet.)
en hier is de werkende wrs juist naar 't toilet.
idd iedere keer die "andere" foto, en steeds heb je zoiets van; zie ik ook elke dag.
Zo herkenbaar en toch maken we er nooit een foto van.
wel leuk, maar waar zitten al die werklui, in die gele keet te schaften of zo??
grt,bouk.
Is er geen vakbondsactie ? Enfin, het is inderdaad België en een soort chaos die we hier haast elke dag overal merken. Sterker nog : het is zo aanwezig in "ons" landschap dat we het zelfs niet meer zien.
Tja Bouk, in Nederland gaat het van Putje graven, Tentje bouwen, Tukje doen, en bij ons is het van Putten graven, Barak neerzetten, Tukje doen of verdwijnen.
Foto geeft het precies weer.
nee bouk, in belgië voorzien we 4 personen om't werk van een te doen (1 werkt, 1 kijkt of't goed is, 1 kijkt of ze alles hebben om te beginnen/voort te doen en de 4de kijkt of ierdereen zijn werk doet.)
Haha... Tja, zo gaat er dat nu eenmaal aan toe in een ape... euh, ontwikkeld land.
De inhoud van de foto is top, maar technisch wringt de lucht me ietsje tegen.
Allen bedankt voor de comments
Inderdaad jammer van de lucht en de paal rechts.
De lucht had ik goed kunnen krijgen met de grijze verloopfilter die ik nochtans steeds op zak heb
De paal had ik moeten opmerken tijdens de opname. Maar die is er nog af te snijden, hoewel dat jammer is van de hoek van het gebouw rechts, die ik wel een goede omkadering van de foto vind.
Wat leren we hieruit?
Nog beter opletten tijdens het maken van een opname !
Comment