Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weerspiegeling/berghut

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weerspiegeling/berghut


    De purpere heide vroeger nu visvijver.


    Een bergut ergens in Tannheim.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: weerspiegeling/berghut

    Ik hou van volle kleuren.
    Maar deze zijn me toch net iets te gesatureerd.
    Wel mooi van compo.

    Groeten Jo
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

    Comment


    • #3
      Re: weerspiegeling/berghut

      Mijn voorkeur gaat naar de eerste
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: weerspiegeling/berghut

        Eerste is goed, behalve dat de kleuren TE zijn. Tweede is ook erg mooi maar had toch alleen de hut tegen die prachtige achtergrond gezet. Maar dat is mijn gedacht he.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #5
          Re: weerspiegeling/berghut

          Bij de eerste zijn de kleuren idd té fel gesatureerd.

          Bij de tweede foto is me het onderwerp niet duidelijk. De ogen worden afgeleid door de boom, de stronk en de hut. Misschien was het beter geweest je iets vooruit te verplaatsen zodat enkel de hut als hoofdonderwerp overblijft. De hut kan dan ook wat scherper worden - de achtergrond is perfect .
          Xcalibur
          ## D70 + AF-S Nikkor DX 18-70mm f/3.5-4.5 G ED + Nikkor 50mm f/1.8 + Sigma 70-200mm f/2.8 HSM + Sigma 28-70 f/2.8 + <op zoek naar een flitser> ##

          Comment


          • #6
            Re: weerspiegeling/berghut

            de boom op de tweede opname juist er leuk gevonden, ga er dan ook voor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: weerspiegeling/berghut

              Technicolor anno jaren 50. Die 2-de opname lijkt me zo weggelopen uit "The sound of music" voor de gerestaureerde versie op dvd. En dat is bedoeld als compliment, want ik mag dat wel.
              Zoals alles wat me een beetje aan het dromen zet.
              Voor een handjevol meer prenten....

              Comment


              • #8
                Re: weerspiegeling/berghut

                De 1é vind ik de beste maar dan wel met een natuurlijkere lucht(donkerder).
                Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                Comment

                Working...
                X