Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vlaams achterland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] vlaams achterland


  • #2
    Re: vlaams achterland

    Erg fijne compo met veel diepte door al het lijnenspel naar achteren, en ook de kleuren doen lekker mee..
    Wel groot verschil in scherpte met de versie zoals je hem hier ziet, of de versie naar de klik naar 1040px formaat.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: vlaams achterland

      Als je met een mooi lijnenspel op de proppen komt, ben ik al snel tevreden.
      Overigens volg ik Jos.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: vlaams achterland

        Ik voel me op stap door veld en natuur mede door de vorm van deze foto
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: vlaams achterland

          Foto zoals ik ze ook graag maak. "Vlaanderen boven" (en denk hier dan zelf de zingende Raymond van het Groenewoud bij).

          Naar mijn idee zit de boom aan het "einde" van het pad wel een beetje teveel vast aan het bos daarachter, wat je volgens mij in de eindbewerking kunt verhelpen door de boomstam een beetje te "dodgen"/ op te lichten.

          Natuurlijk is dit een variant op het bekende spreekwoord: "Door het bos de boom(stam?) niet meer meer zien".


          Vriendelijke groet,
          Ruud

          Comment


          • #6
            Re: vlaams achterland

            Dank voor de opmerkingen.
            Er zit veel verschil in scherpte tussen de gepubliceerde en de linkversie. Geen idee hoe dat komt.
            Dodgen van de boomstam zou niet mooi ogen: er zit te weinig info in de donkeren. Het zou eindigen met een erg grijze ruizige stam. Liever niet.

            Comment


            • #7
              Re: vlaams achterland

              Ha Vonkske,

              Qua scherpte vond ik in een andere discussie iets waar jij misschien ook wat aan hebt.
              Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

              Zelf vind ik het soms ook apart dat dingen er digitaal anders uitzien dan bijvoorbeeld de geprinte versie.


              Vriendelijke groet,
              Ruud

              Comment


              • #8
                Re: vlaams achterland

                ik zou er niets aan veranderen ,mooie compo en scherpte vooral na de klik ,(miss posten op normale grote 1024 pix met linkje apart naar groter )
                licht was wel wat hard ,maar verder toch een mooie hoor

                Comment

                Working...
                X