Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie kleurtonen en uiteraard zoals we van jouw gewend zijn Helen weer een perfect uitgevoerde opname
Het enige waar k wel steeds op zit te kijken is het paaltje rechts dat het strand verbind met de horizon, had ikzelf nog even weggepoetst
Technisch perfect. Dat licht en die tonen zijn prachtig.
Ik ben er nog niet heel uit, maar ik denk dat ik hem sterker had gevonden als het huis wat kleiner was t.o.v het landschap.
Zeer fraaie foto, met een prachtige sfeer en kleuren.
Misschien niet zo'n slecht idee om een stapje naar achteren te doen.(zie opmerking Jelle)
Dan was er ook minder vertekening.
vind de toning heel mooi ,veel detail ,knap belicht ,compo heb ik wat twijfels ,zou het huis rechts in beeld hebben gezet ,kijkrichting van het huis (klinkt raar hè )meer ruimte geven ,de rest stoort mij niet
ik denk dat je absoluut die zonnestralen erbij wou hebben hè
Technisch perfect. Dat licht en die tonen zijn prachtig.
Ik ben er nog niet heel uit, maar ik denk dat ik hem sterker had gevonden als het huis zat kleiner was t.o.v het landschap.
vind de toning heel mooi ,veel detail ,knap belicht ,compo heb ik wat twijfels ,zou het huis rechts in beeld hebben gezet ,kijkrichting van het huis (klinkt raar hè )meer ruimte geven ,de rest stoort mij niet
ik denk dat je absoluut die zonnestralen erbij wou hebben hè
Ik heb hier meerdere versies van gemaakt. Wel met het huis kleiner in beeld, maar niet helemaal klein. Vanaf deze kant heb ik ook een versie met het huis rechts, maar ik vond deze toch leuker vanwege het betere achtergrond. Ik zal nog een beeld of twee van deze lokatie posten.
Proficiat Helen met deze knappe HoF!
Gisteravond was er net een documentaire film over Ijsland op mijn werk. Gemaakt door fotograaf-cineast Eric Lorang.
Na afloop heb ik hem je foto laten zien. Een dikke proficiat van hem moest ik je overmaken.
Comment