dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vandaag in Blankenberge
Collapse
X
-
-
Re: vandaag in Blankenberge
Ik vind hem prachtig. Noemen ze dit geen aambeeldwolk? Mooie, goed uitgekiende, compo van deze kust. De drie wandelaars en hun schaduw maken het af
-
Indrukwekkende dreigende wolkenlucht heb je hier vastgelegd
Ook mooi de witte schuimkoppen daarbij. Wel wordt m'n aandacht steeds getrokken naar dat dingetje in het midden van het strand (had ikzelf weggecloned)
Knappe opname hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIndrukwekkende dreigende wolkenlucht heb je hier vastgelegd
Ook mooi de witte schuimkoppen daarbij. Wel wordt m'n aandacht steeds getrokken naar dat dingetje in het midden van het strand (had ikzelf weggecloned)
Knappe opname hoor
grts
Sieg
Comment
-
Idd, een prachtige lucht!
Mooi beeld..
Comment
-
-
-
Vooral mooi hoe de schitterend dreigende wolk terugkomt in de weerspiegeling. (al dan niet, een beetje geholpen)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtVooral mooi hoe de schitterend dreigende wolk terugkomt in de weerspiegeling. (al dan niet, een beetje geholpen)
Comment
-
-
Zulke wolken wil ik ook in mijn foto's..
Pracht opname, de wandelaars een hele grote meerwaarde..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
enkel de wandelaars en geen gebouwen zou naar mijn mening nog knapper geweest zijn ...nikon coolpix s9100
Comment
-
Prachtige wolken, mooie contrasten en ja..die 3 personen maken je foto af!
Comment
Comment