Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trevose Head (met iets in de voorgrond)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Trevose Head (met iets in de voorgrond)

    Er wordt dikwijls gezegd dat je in de landschapsfotografie iets in de voorgrond mee moet nemen.
    De grootte daarvan heb je niet altijd voor het zeggen. Dus deze kiezel heb ik maar laten liggen.

    Trevose Head. (met iets in de voorgrond)


    Bedankt voor het kijken.

    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Trevose Head (met iets in de voorgrond)

    Mooie opname Johan, veel diepte verkregen door de rots mee in beeld te nemen in de voorgrond

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Trevose Head (met iets in de voorgrond)

      Je wordt idd mooi door de foto geleid... bloemetjes, rots, branding, vuurtoren.

      Alleen jammer dat de lucht nogal vlak is.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Trevose Head (met iets in de voorgrond)

        Net de rots staat mij wat tegen in deze mooie opname en gaat met bijna alle aandacht aan de haal.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Trevose Head (met iets in de voorgrond)

          De rots vraagt inderdaad nogal wat aandacht, terwijl ik vind dat de vuurtoren net wat meer aandacht verdiend.
          Maar toch nog wel een mooie foto.
          www.photo-rudi.be

          Comment


          • #6
            Re: Trevose Head (met iets in de voorgrond)

            De rots vraag wel wat aandacht hier, maar vind dat niet echt storend.
            Het is een mooie rots zo met dat engels gras erbij...
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Trevose Head (met iets in de voorgrond)

              Bedankt voor de commentaren. Voor het plaatsen wist ik al dat het geen allemansvriend zou zijn.
              Maar een beetje schuren tegen de regels moet kunnen, net als de eerlijke mening van diegenen die het schuren minder succesvol vonden.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X