Afgelopen maandag avond naar Kinderdijk geweest ivm de verlichting van de molens die daar staan. Zag ik opeens (en heel veel anderen) dat er een regenboog stond. Met onderstaand resultaat. Enjoy!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Windmill
Collapse
X
-
-
Re: The Windmill
Op het juiste moment op de juiste plaats...De regenboog echt heel mooi te pakken zo naast de molen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
De schoonheid van het moment spat er inderdaad vanaf. Wat een fraaie kleuren !
Indien het mogelijk was, had ik de molen wel iets meer links in beeld gezet.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooi moment, je had geluk!
Comment
-
Op het juiste moment op de juiste plaats
Qua afwerking is er wel ferm aan de schuivertjes getrokken, kwestie van smaak natuurlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtOp het juiste moment op de juiste plaats
Qua afwerking is er wel ferm aan de schuivertjes getrokken, kwestie van smaak natuurlijk
grts
Sieg
Geel / Oranje en blauwtonen wel iets meer opgehaald. Dankzij filter kwamen de kleuren al heel een stuk vanzelf naar boven.
Uiteraard ook gebruik gemaakt van contast, verzadeging.Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Comment
-
Ideaal moment inderdaad!
Wat compositie betreft zou ik de molen juist meer naar rechts geplaatst hebben. Het wit huisje trekt mijn aandacht te veel weg van de mooie molen en regenboog.
Natuurlijk zou het bij deze foto betekenen dat je de mooie lucht niet meer hebt, maar dat kon misschien 5 minuten later wel zo zijn??? Wikken en wegen :-)"Time isn't money... Time is precious"
Comment
-
Tnx! Ik dacht gebruik te maken van het doorkijkje door het riet en zo de 1/3 regel een keer te verbrekenCanon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Comment
-
Ik ben het eens over het huisje die trekt wel aandacht weg. Maar de regenboog die zo uit de wolk 'geschoten' wordt vond ik zelf in dit geval prevalerenCanon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Comment
-
-
Heel knappe belichting, proficiat met je HoFVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment