Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
the traffic sign
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: the traffic sign
Knappe opname, de lege ruimte maakt de opname interessant
De bewerking is zoals gewoonlijk heel goed uitgevoerd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Magnifiek.
Comment
-
-
-
-
mooi he.
wetende hoe fenomenaal goed je bent in PS vraag ik me wel af of dit een echt landschap is, of een samengesteld ? (sorry voor de vraag).mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Ja, die is wel top hoor....Kunstwerkje dit!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtmooi he.
wetende hoe fenomenaal goed je bent in PS vraag ik me wel af of dit een echt landschap is, of een samengesteld ? (sorry voor de vraag).MVG. Hugo
Comment
-
Dit is genomen op de weg van Hannuit naar Namur... Dit is een zachte helling en er loopt een veldweg doorheen en op de plaats van de bomen is er een splitsing van die weg. Er staan daar twee verkeersborden waarvan ik er eentje heb weggegomd (een aanwijzingsbord éénrichtingsverkeer) omdat dit schuin stond tenopzichte van mijn camerastandpunt en storend overkwam... Ik heb bewust dit bord (verboden rijrichting) laten staan omdat het op die plaats (camerastandpunt) surrealistisch overkwam.
Bedankt voor de commentaren.
Groet.
Gil
Comment
Comment