Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The jetty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The jetty

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: The jetty

    Mooie dieptewerking en vind de toning hier erg geslaagd!
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: The jetty

      ik volg! mooie plaat
      “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

      Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: The jetty

        Knappe compo
        maar ik vind de toning het groen wat doden ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Mathias, Frans, als jullie met toning echt "toning" bedoelen, kan ik alleen maar zeggen dat deze foto recht uit de cam komt, met enkel de schaduwpartijen in de bomen wat opgelicht.
          Ik dacht dat het al lang geweten was dat ik niet "defel" aan mijn foto's :-)

          Raw on request....
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: The jetty

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Mathias, Frans, als jullie met toning echt "toning" bedoelen, kan ik alleen maar zeggen dat deze foto recht uit de cam komt, met enkel de schaduwpartijen in de bomen wat opgelicht.
            Ik dacht dat het al lang geweten was dat ik niet "defel" aan mijn foto's :-)

            Raw on request....
            lol... Ik doelde eigenlijk vooral op dat ponton...daar lijken de kleuren alsof er een soort sepia achtige filter is overgelegd (al weet ik dat jij dit waarschijnlijk nooit zou doen). Ik weet idd dat je niet "foefelt" maar deze foto heeft dit effect wel. Ik vermoed door het contrast van de wat grauwere achtergrond en de lichtere kleuren op dat ponton...
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht

              lol... Ik doelde eigenlijk vooral op dat ponton...daar lijken de kleuren alsof er een soort sepia achtige filter is overgelegd (al weet ik dat jij dit waarschijnlijk nooit zou doen). Ik weet idd dat je niet "foefelt" maar deze foto heeft dit effect wel. Ik vermoed door het contrast van de wat grauwere achtergrond en de lichtere kleuren op dat ponton...


              Ook aan de saturatie heb ik niet geroerd... Het was een donkere zwaar bewolkte lucht, en die gaf dat speciale effect.

              Ik had een tweede, lichtere opname voor een blend, maar die had ik niet nodig.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: The jetty

                Mooi beeld, vind het donkere/bewolkte weer de foto hier veel goed doen.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: The jetty

                  Mooie sfeer en dieptewerking. Mijn eerste indruk was dat het een HDR of een blend was vanwege de helderheid van de jetty - maar dat is dus niet het geval. Maakt ook niet uit.
                  Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

                  Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

                  Comment


                  • #10
                    Re: The jetty

                    Heel knap , de steiger is mooi belicht, zou zo het water inspringen

                    Comment


                    • #11
                      Re: The jetty

                      Knappe diepte.Mooie sfeer.Kortom een mooie plaat.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: The jetty

                        Heel mooie kleurtonen in deze en weer eens crisp as can be, vooral dat detail in de steiger zelfs op een 900pix beeldje...
                        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                        500px FaceBook

                        Comment


                        • #13
                          Re: The jetty

                          ferme lead-in hé

                          skuuntjen
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: The jetty

                            leuke compo met lekker veel detail
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment


                            • #15
                              Re: The jetty

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                              ferme lead-in hé
                              lol,idd
                              klasse
                              eos 600 d
                              lens 18-135 canon 10-22canon

                              Comment

                              Working...
                              X