Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Swallowed IV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Swallowed IV

    De laatste uit dit onstuimige reeksje

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Swallowed IV

    Mooie reeks.
    Compo hier is top.

    Comment


    • #3
      Re: Swallowed IV

      De sfeer oké en de informatie is super Kurt. En toch denk ik dat het gegeven waar het om draait niet sterk genoeg naar voren komt, denk aan contrast en/of uitlichting, m.a.w. het komt me te vuil over.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Swallowed IV

        mooie foto.
        Groetjes, Herman.
        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

        Comment


        • #5
          Re: Swallowed IV

          ook weer een mooie foto ,al vind ik hier wel de voorgrond wat zwaar ,maar dat is mijn gevoel hč ,voor de rest is dit echt de streek zoals ik het ken ,mooi weergegeven

          Comment


          • #6
            Re: Swallowed IV

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            De sfeer oké en de informatie is super Kurt. En toch denk ik dat het gegeven waar het om draait niet sterk genoeg naar voren komt, denk aan contrast en/of uitlichting, m.a.w. het komt me te vuil over.
            Klopt Raymond , je hebt gelijk het is een vuile foto, zonder het schuim en met bijvoorbeeld een LE had dit een heel ander beeld opgeleverd. Heb al wel een en ander geprobeerd in de bewerking maar dit is ongeveer het beste dat ik er zelf uit kreeg en paste bij de rest. Wat denk ik wel genoeg naar voren komt althans dat hoop ik is de overvloed aan schuim, dat was een beetje de opzet in het reeksje. Ik had de zee nog nooit zo ervaren en eigenlijk was het schuim nog veel massaler aanwezig dan ik op de foto's heb kunnen tonen. Het pittoreske van Audresselles was niet meer zo pittoresk die dag.
            Bedankt voor je eerlijke comment
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Swallowed IV

              voor mij een heel krachtig beeld - knappe compo
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Swallowed IV

                Hele mooie dit ook Kurt..Sterke voorgrond met die grote stenen...Ook knap lijnenspel, en de lucht maakt het feestje compleet..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Swallowed IV

                  Heel speciaal met al dat schuim !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X