Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stranded

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stranded

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Stranded

    Ik hou wel van de contrastrijke bewerking maar vind de lichtinval rond het bootje wat onnatuurlijk overkomen.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Stranded

      Zeer knap!

      Comment


      • #4
        Re: Stranded

        ik vind het wel een mooi beeld , maar zou de voorgrond iets helderder maken en ik vermoed dat de verscherping er net iets over is waardoor de fijne details een beetje reuzel worden

        Comment


        • #5
          Re: Stranded

          Heel knap beeld! Mag hier zo aan de muur.

          Comment


          • #6
            Re: Stranded

            Knap deze B&W
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Re: Stranded

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik vind het wel een mooi beeld , maar zou de voorgrond iets helderder maken en ik vermoed dat de verscherping er net iets over is waardoor de fijne details een beetje reuzel worden
              Ik volg Patrick volledig, vooral de foto een beetje minder scherp maken, nog niet wazig natuurlijk, en lichtere voorgrond zal een heel ander beeld geven.
              De lucht is voor mij subliem!
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Stranded

                Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                Ik hou wel van de contrastrijke bewerking maar vind de lichtinval rond het bootje wat onnatuurlijk overkomen.
                Ik volg Laurens. Knappe foto maar 'centraal net iets te witte lucht'.
                Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                www.pixeldude.be
                www.flickr.com/photos/139672558@N07

                Comment


                • #9
                  Re: Stranded

                  't Ja, ik vind die juist mooi die op- of ondergaande zon, de boot steekt er heel goed tegen af.
                  Die kustlijn, precies in het midden van de foto, past daar ook héél mooi bij.
                  Alleen ben ik het met Patrick eens qua scherpte en een iets te donkere voorgrond.
                  Ik zou die met een grote zachte borstel met "Tegenhouden" en Hooglichten op 10% overschilderen in een vlotte beweging.
                  Met dezelfde borstel en dekking maar nu op "Middentonen" nog eens overschilderen.
                  En dan mag die bij mij aan de muur in de salon opgehangen worden.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stranded

                    volg bopatje
                    https://www.julienherremansphotography.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stranded

                      Wow, prachtige omzetting..klasse foto hoor

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stranded

                        Topplaat hoor Kurt, helemaal af wat mij betreft

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stranded

                          dank voor de reacties en comments. ga ik zeker mee aan de slag al ontbreekt het even aan tijd. Ik merk dat de meningen verdeeld zijn en gaan tussen zoals die en en een meer natuurlijke uitstraling
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment

                          Working...
                          X