Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stone boat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] stone boat

    English Harbour is een "kunstenaarsdorp" in Newfoundland. Een van die kunstenaars maakt "sculpturen" door het opeenstapelen van strandkeien. Onder andere deze omgekeerde boot, een kopie van de houten bootjes die hier zeer algemeen gebruikt worden voor het vissen op kabeljauw. Er hing ook wat mist (incoming fog) met een strakke wind meegevoerd van over de oceaan.

    DSC_3689 by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 18 mm f 10 1/320

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: stone boat

    mooie fijn afgewerkte foto ,de boot mocht miss net iets meer ruimte hebben om meer de bootvorm te herkennen ,na het lezen van de tekst begreep ik het meer maar verder heel mooi

    Comment


    • #3
      Re: stone boat

      Zonder de bijgevoegde info merkt men de inhoud van de foto niet die anders knap is opgenomen
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: stone boat

        Bedankt bopatje en G.R. voor de reacties.
        In de werkelijkheid moest ik ook goed kijken voor ik zag dat het een omgekeerde boot was. Kunstwerken hé ...
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: stone boat

          Ik zou het vanaf de foto ook niet gezegd hebben...Bijzonder kleurig kerkje ook.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: stone boat

            De belichting is hier redelijk licht gehouden, mss voor het hek en de graven net iets te licht
            Maar in ieder geval staat je onderwerp er goed op, gelukkig heb je erbij vermeld wat het is

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: stone boat

              Hallo Sieg en Jos82,
              Bedankt voor de reacties.
              Ja, kon eigenlijk ook een soort muurtje zijn maar bij nader toezien kun je er een omgekeerde boot in zien.
              Kunstwerken hé
              De lichte afwerking komt door de mist. Ik vond dit licht bijzonder interessant. Inkomende mist met de doorschijnende zon. En dat geeft en zeer licht effect op de foto met in de verte het volledig versluierde landschap.
              Beste groeten,
              Raf.

              Comment

              Working...
              X