hier een plaatje van de steiger aan het schulens meer eens iets anders in beeld gebrachtµbewust gekozen voor meer voorgrond en minder lucht
mvg rohnny
![]()
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
een mooie zachte en kleurrijke foto...
Je keuze is heel goed zo, kvind het mooi me die diepte nu .
Knappe plaat.
Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
prachtige kleuren weer....
groetjes
hilde
Je bent daar goed bezig geweest die morgen Ronnie..Ik kan bijna aan je reeks de weg volgen die je afgelegd hebt..
Goeie compo en mooie kleurtjes..![]()
Als ik eerlijk mag zijn....ik vind het wat te druk op de voorgrond, weet niet welke standpunt je beter had gekozen...ben daar nog nooit geweest...misschien wat verder gestaan en wat meer vanuit de hoogte genomen?
Maar de kleuren, de scherpte en diepte in je foto vind ik wel goed hoor!!
Gr Pascale
Laatst gewijzigd door wanka tanka; 27 januari 2010 om 10:02
*BD1034BE
Het creatief/alternatief denken siert je Rohnny....idd,het Schulensmeer is samen met het Vinne zowat de meest gefotografeerde plaats in de regio....het is dan ook een uitdaging om klassieke en bekende plaatsen ( zoals hier de steiger ) vanuit een ander standpunt te benaderen....wat je trouwens al op een prachtige manier bewezen hebt met het Vloot zelf...ik zou zeggen...verder doen zo![]()
Originele opname van de alom bekende steiger. Heel mooi opgebouwd beeld. Al een heel prachtige reeks van het schulens meer.
Vraagje vertrek je van een hdr opname of hoe doe je dat eigenlijk die bewerking . Ik vind het echt heel speciaal
Ik ken deze streek niet, maar het moet er prachtig zijn.
Deze foto bewijst het.
Knap gedaan.
groetjes
moniq
BD1321BE
A picture paints a thousand words
Ik heb nog nimmer een bezoek gebracht aan het Schulensmeer maar ik ken het toch vrij goed aan de hand van de foto`s die hier geregeld passeren. Dit is een andere kijk op een bekende plek. Ik ga hier mee in verder mee met JLM.
mooi standpunt heb je daar genomen Rohnny; beetje gedurfd
goed bezig daar
RX100, 2 x DSLR, lichtsterke Nikkors & Carl Zeiss Planar T*, Sigma Macro 150/2.8 OS
http://rolandsphotographs.smugmug.com/
http://www.facebook.com/roland.cuypers
Mooi![]()
Groetjes Hendrika
bedankt voor het kijken en de reactie's
mvg rohnny
*BD1034BE
Heel mooi van diepte en sfeer.![]()