Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spiegeltje, spiegeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spiegeltje, spiegeltje



    Wegens gezondheidsperikelen, lang geleden dat ik nog ergens geraakt was, waar het de moeite was om te fotograferen
    vandaar dat het ook lang geleden is dat ik hier nog iets gepost heb. Locatie : Malediven
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Spiegeltje, spiegeltje

    mooie lagen en een prachtige lucht.
    yep...een goed shot.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Spiegeltje, spiegeltje

      Spijtig om te vernemen dat uw gezondheid u in de weg staat, om mooie foto's te maken.
      Ik ben vrij nieuw op BD, maar bovenaan de pagina zie ik uw foto's veel langskomen. Dus dat betekent dat we het zonder een kanjer hebben moeten stellen.
      Over de foto : Ik vind hem erg mooi van contrast, kleur en compositie.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Spiegeltje, spiegeltje

        Ik vind het groene water een beetje raar, los daarvan mooi. Mooi scherp, prachtige kleuren en lucht/wolken.
        Haal ze maar uit je archiefje. En beterschap.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Spiegeltje, spiegeltje

          Bedankt voor de reacties.

          Jill.tje, het water ginder ziet er zo uit. Toen ik vroeger foto's zag in brochures over de Malediven dacht ik dat die foto's toch wel serieus overgesatureerd waren maar niks is minder waar. Ik heb me vergaapt aan de intensiteit van de kleuren ginder en heb nooit meer variaties van groen, blauw en turquoise bijeen gezien. De kleuren veranderen op elk uur van de dag al naargelang de stand van de zon, bewolking of geen bewolking. Wat je in het midden ziet is een ondiep koraalrif. Het water is glashelder. Je kan erin recht staan. De vissen zwemmen rond je benen. De kleuren varieren van groen tot turquoise. Verderop waar de oceaan tegen het rif beukt heeft het water een compleet andere diepere blauwe kleur maar dit kan je op deze foto niet zien. Ik zal er de volgende dagen nog wel wat meer posten.
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment


          • #6
            Re: Spiegeltje, spiegeltje

            Zeer mooie plaat, en ja ... ik heb je plaatjes gemist de laatste tijd.
            (onlangs nog even in je profiel gezocht naar Singapore foto's van je )
            Nog een goede gezondheid toegewenst!

            Comment


            • #7
              Re: Spiegeltje, spiegeltje

              Heel mooi hoor, mooie wolken goede vlakverdeling en kleurtjes die uitnodigen om er naartoe te gaan
              laat er zo nog maar komen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Spiegeltje, spiegeltje

                Mooi beeld, de de kleuren in het water kan ik ook beamen, zeker met een polarisatie kun je prachtige kleuren krijgen.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Spiegeltje, spiegeltje

                  Bedankt om te kijken en de leuke reacties
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment

                  Working...
                  X