Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spiegel(ing)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spiegel(ing)

    mijn foto's: www.reneheylen.be

  • #2
    Re: spiegel(ing)

    Voor mij HOF. Klasse compositie.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: spiegel(ing)

      Bijzonder en knap plaatje. Goede compo en mooi van kleur.
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

      Comment


      • #4
        Re: spiegel(ing)

        Knap staaltje photoshop laat je hier zien zeg.
        Die voorgrond is echt een pracht lead-in.
        Kortom een klasse plaat.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: spiegel(ing)

          Yep, knap gephotoshopt.
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

          Comment


          • #6
            Re: spiegel(ing)

            Knap gedaan!
            500px

            Comment


            • #7
              Re: spiegel(ing)

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Voor mij HOF. Klasse compositie.
              een in silico gemaakte compo dan wel...

              Heel knappe foto, mooi gephotoshopped, maar omv dat laatste geen landschap meer voor mij. Niet dat ik iets tegen photoshoppen heb, maar hier maakt PS de foto, terwijl de meeste andere foto's hier het moeten hebben van het spelen van de fotograaf met de aanwezige elementen (compo) en licht. Nogmaals niks tegen photoshop, en de foto is echt knap, maar in zijn eigen categorie, de zwaar ge PS'te foto's.
              nogmaals geen waardeoordeel over (gebruik van) PS hoor, 't is gewoon een andere categorie foto vind ik.
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: spiegel(ing)

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                een in silico gemaakte compo dan wel...

                Heel knappe foto, mooi gephotoshopped, maar omv dat laatste geen landschap meer voor mij. Niet dat ik iets tegen photoshoppen heb, maar hier maakt PS de foto, terwijl de meeste andere foto's hier het moeten hebben van het spelen van de fotograaf met de aanwezige elementen (compo) en licht. Nogmaals niks tegen photoshop, en de foto is echt knap, maar in zijn eigen categorie, de zwaar ge PS'te foto's.
                nogmaals geen waardeoordeel over (gebruik van) PS hoor, 't is gewoon een andere categorie foto vind ik.
                idd .
                Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

                http://shantiguru.1x.com

                Comment


                • #9
                  Re: spiegel(ing)

                  mooi gedaan
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: spiegel(ing)

                    Ik had bijna getypt "Waw, knap gezien" toen ik de reacties las over PS.
                    Even terug naar boven gescrold en toen zag ik het pas
                    Gewoon om te zeggen dat je proper werk hebt verricht waarvoor alleen al een dikke

                    Comment


                    • #11
                      Re: spiegel(ing)

                      Ik moet gewoon wat langer kijken blijkbaar... Maar toch blijft het goed gedaan.
                      Is het niet de eerste indruk die telt?

                      Mja in de context van BOF en ervaring van de reacties kan dit uiteraard voor meningsverschillen zorgen inderdaad.
                      Neem nu elk andere leek die de foto voor het eerst ziet ,zal ongetwijfeld WOW roepen...
                      Naturlijk wanneer jeer kenners op los laat worden de prijzen gehalveerd.

                      Wat ik gewoon probeerte zeggen is dat je het geheel bekijkt gedurende de eerste 3 sec en dat het een goed gevoel geeft.. Essentie? Origineel? Kweenie.
                      Ik ken de ts persoonlijk niet,en wil me ook niet voor zijn kar spannen...maar komaan mensen qua originaliteit kan dit toch wel tippen aan het betere werk hoor.. Geshopt of niet...i dont care.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: spiegel(ing)

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Is het niet de eerste indruk die telt?
                        Neem nu elk andere leek die de foto voor het eerst ziet ,zal ongetwijfeld WOW roepen...
                        Naturlijk wanneer jeer kenners op los laat worden de prijzen gehalveerd.
                        Juist, juist en juist En zoals ik al zei, foto op zich heel erg geslaagd (maar geen landschap)
                        facebook

                        500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: spiegel(ing)

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Neem nu elk andere leek die de foto voor het eerst ziet ,zal ongetwijfeld WOW roepen...
                          Inderdaad... Ik moet nog kijken hoor...
                          Maar 't is echt wel heel erg knap!!!
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: spiegel(ing)

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Ik ken de ts persoonlijk niet,en wil me ook niet voor zijn kar spannen...maar komaan mensen qua originaliteit kan dit toch wel tippen aan het betere werk hoor.. Geshopt of niet...i dont care.
                            Totaal mee eens! Het is de creativiteit van de fotograaf die telt, en ik vind het een zeer geslaagde foto!
                            Photography is a way to see the world in detail.
                            Fotograaf op rust

                            Comment


                            • #15
                              Re: spiegel(ing)

                              Bedankt voor alle reacties en meningen.
                              Je zou er van versteld staan hoe weinig hier aan gephotoshopt is. Een gedeelte van de waterpartij is gewoon gespiegeld en met een masker toegevoegd. Beetje saturatie & verscherping. Dat is alles.
                              Het doordrukken/toevoegen van luchten, kleurmanipulatie, HDR ... zijn enkele technieken die hier vaak de revue passeren en die meer photoshop werk vergen dan dit beeld. Ik ben er van overtuigd dat nieuwe technologieën in de toekomst beeldmanipulatie heel toegankelijk gaan maken: een DSLR met ingebouwde beeldbewerkingen à la photoshop is geen utopie. Gebruikte techniek is voor mij dan ook van ondergeschikt belang bij beeldbeoordeling.
                              Gewoon het beeld bekijken, laten inwerken, wat roept het beeld op, welk gevoel heb je hierbij, ... allemaal zaken die mi belangrijker zijn dan de gebruikte techniek.
                              Uiteraard, alle respect voor andere opvattingen.
                              mijn foto's: www.reneheylen.be

                              Comment

                              Working...
                              X