Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Daar waren inderdaad wel een paar mensen mee bezig - zover reikt mijn talent jammer genoeg niet...
Dat van mij ook niet. Bovendien ben ik er veel te ongeduldig voor. Maar ik mag het graag
zien: hoe zoiets groeit van een paar simpele vegen en lijnen en hoe dan langzaam op doek
verschijnt wat je voor je ziet.
Daar heb ik dan wel weer het geduld voor. Om staan toe te kijken. En een fotootje van te
nemen. Ik benijd ze soms wel. Die kliederaars. Ze zijn met één zo'n tafereel toch al rap
een paar uren zoet, terwijl een fotograaf altijd maar van hier naar ginds sjokt.
mooie foto, maar toch heb ik het gevoel dat ik nog net iets mis. Kan alleen niet echt verklaren wat. Misschien is het het weer op het moment dat de foto genomen werd.
Ik vind dit een mooie stadsfoto.
Ik denk dat het dikwijls een beetje zoeken is om in zo'n omgeving de goeie compo te kiezen maar hier ben je er heel goed in geslaagd
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment