Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
mooi en heel apart eigenlijk, gezien het vele licht in de verte.
bedoel dat grijze stukje lucht en dat opvallende gele struikje.
ook valt het licht op het struikje rechts nogal op.
maar het totaal is goed.
grt,bouk.
mooi en heel apart eigenlijk, gezien het vele licht in de verte.
bedoel dat grijze stukje lucht en dat opvallende gele struikje.
ook valt het licht op het struikje rechts nogal op.
maar het totaal is goed.
grt,bouk.
The eye of the tiger..
Bouk ik probeer altijd zoveel mogelijk sfeer in mijn foto te leggen en met laagjes te werken..Het is ook een deel van fotografie hé? Ik weet dat er voor en tegenstanders zijn van dit werk maar ik hou er wel van en ik doe niets liever..
En als je de mogelijkheid hebt..Waarom niet.
Het vele licht in de verte heb ik zo gelaten om de diepte te creëren wat op de originele ook te zien is..Als ik straks de tijd heb dan zal ik hem ook eens posten ok?
Dit is wel een HDR integenstelling tot de vorige posts van deze reeks omdat ik met te veel stops verschil zat..En zo heb ik dat geprobeerd op te vangen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heerlijke kleuren bij een mooi en sfeervol plaatje. (En zoals de meesten al voor me
hebben opgeschreven: zolang ze van dit niveau zijn, laat ze dan maar blijven komen.)
Comment