Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowdon Wales

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Snowdon Wales

    na een hele tijd van afwezigheid toch eventjes terug ,ondertussen weten jullie al een tijdje dat Frakske en ik samen Wales onveilig hebben gemaakt , ik heb Wales leren kennen en ben er van gaan houden , variatie ten top
    je zal merken dat ik mij meer en meer toeleg naar Z/W fotografie maar deze vond ik mooier in de kleurversie .
    dit is de hoogste berg van Snowdonia in het noordelijk deel van Wales
    grote versie
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Snowdon Wales

    Mooi stukje detail uit het grote landschap laat je hier zien Patrick..Erg mooi..
    En welkom terug!!
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Snowdon Wales

      Mooie starter alvast Patrick, ben benieuwd naar de rest

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Snowdon Wales

        Die is zeker fraai. Vooral de laagvorming door donker en licht. (eigenlijk een stereotype z/w-opname) haha.
        Blij dat je er weer bent !
        Ik had er waarschijnlijk een 16:9 of 16:10 van gemaakt.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Snowdon Wales

          dank voor de reacties , denk dat hij niet zo in de smaak valt , kom ik vaak tegen met detail foto's

          Comment


          • #6
            Re: Snowdon Wales

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            dank voor de reacties , denk dat hij niet zo in de smaak valt , kom ik vaak tegen met detail foto's
            Of als er sneeuw bij te pas komt, mijn indruk en ervaring althans hier op BD. Eenvoudig en mooi vastgelegd Bopatje, zo heb ik de Snowdonia niet kunnen zien. Geeft hier een woest rotsachtig gevoel.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Snowdon Wales

              Natuurlijk had ik gezien dat er "niet veel" op de foto stond. Uit mijn reactie kan je ook afleiden dat ik de foto als "landschapsfoto" heb beoordeeld.
              Mijn vermoeden is, dat je om echt minimalistisch over te komen, nog meer op de kern moet "mikken".
              Ik ben zo vrij geweest om mijn minimalistische visie op deze foto te laten zien. Klik
              Op mijn uitsnede zie je 3 lagen en lucht. En dat is het ! M.a.w. als kijker heb je geen mogelijkheid om af te dwalen.
              Mocht je vinden dat het niets is, (maar ik weet gelukkig dat je een open visie hebt) dan verwijder ik subiet de link.

              Iemand die mij (en ook een andere gekende fotograaf) op dit gebied flink inspireert, is Thomas Heaton
              Dit filmpje is een tikje sarcastisch, maar hij heeft genoeg andere filmpjes met minimalistische fotografie !
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Snowdon Wales

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Natuurlijk had ik gezien dat er "niet veel" op de foto stond. Uit mijn reactie kan je ook afleiden dat ik de foto als "landschapsfoto" heb beoordeeld.
                Mijn vermoeden is, dat je om echt minimalistisch over te komen, nog meer op de kern moet "mikken".
                Ik ben zo vrij geweest om mijn minimalistische visie op deze foto te laten zien. Klik
                Op mijn uitsnede zie je 3 lagen en lucht. En dat is het ! M.a.w. als kijker heb je geen mogelijkheid om af te dwalen.
                Mocht je vinden dat het niets is, (maar ik weet gelukkig dat je een open visie hebt) dan verwijder ik subiet de link.

                Iemand die mij (en ook een andere gekende fotograaf) op dit gebied flink inspireert, is Thomas Heaton
                Dit filmpje is een tikje sarcastisch, maar hij heeft genoeg andere filmpjes met minimalistische fotografie !
                dank je Johan om even mee te denken , mijn bedoeling was niet direct minimalistisch ,maar eerder landschap met een tele , maar ik moet toegeven dat jou uitsnede voor mij ook in de smaak valt ,maar het is een andere foto met een ander inhoud die daarom niet minder mooi is hè dus laat hem maar gerust staan hoor ,dank voor jou moeite ik apprecieer dat

                Comment


                • #9
                  Re: Snowdon Wales

                  Mooi, het is net of ik daar terug sta nu
                  Ik denk toch dat die in zwartwit ook werkt.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Snowdon Wales

                    Ik heb zelf ook nog niet gereageerd omdat ik niet goed wist wat ervan te vinden. Ik voel persoonlijk ook meer voor een uitsnede zoals Johan die gemaakt heeft denk ik.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment

                    Working...
                    X