Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ship... far away

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ship... far away

    Geen bergen ditmaal maar de Noordzee en dan nog wel op het terrein van Johan en Jos (en misschien nog anderen).

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ship... far away

    Mooi en origineel gebracht Raymond
    Heel apart zo die verschillende sluitertijden

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Ship... far away

      Inderdaad origineel met de verschillende sluitertijden, maar ik ben er niet echt voorstander van.
      Ik merk wel op dat de fotoaardig wat last heeft van ruis, of ben ik de enige?

      Comment


      • #4
        Re: Ship... far away

        Door de dynamiek in de lucht is de foto zeer aantrekkelijk geworden. Prettig compo ook.
        De branding heeft helaas een beetje teveel licht gekregen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Ship... far away

          ik denk dat er maar 1 opname gemaakt is - en de wolken in nabewerking zijn vervaagd.
          Misschien ben ik fout.
          Persoonlijk zou ik de paaltjes in de hoek hebben laten uitkomen denk ik
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Ship... far away

            Deze paaltjes komen me inderdaad heel bekend voor Raymond....De windrichting precies goed waardoor je nu die wolken heel mooi naar je toe komen...Vind het wel een knap resultaat, lange sluitertijd voor de lucht, en het water gewoon normaal....Origineel..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Ship... far away

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Deze paaltjes komen me inderdaad heel bekend voor Raymond....De windrichting precies goed waardoor je nu die wolken heel mooi naar je toe komen...Vind het wel een knap resultaat, lange sluitertijd voor de lucht, en het water gewoon normaal....Origineel..
              Op één van de paaltjes stond nog 'Jos' maar was het nu 80 of 90 ? Ja, meningen verschillen en dat is leuk en leerrijk. De foto is wel ontruist doch twijfel ook nog aan restjes. De wind is een klein beetje gemanipuleerd om - zoals Johan omschrijft - de dynamiek in de foto te verhogen en alzo getracht het beeld originaliteit mee te geven. Zeeland zal nog aan bod komen, mooi, afwisselend en kortbij
              Iedereen bedankt voor de commentaren.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X