Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shapes of Nature + update
Collapse
X
-
-
Re: Shapes of Nature
Mooi Johan en eigenlijk best grappig want ik heb een 14 dagen geleden ook wat opnames gemaakt van dit soort natuursculpturen
Ik heb wel het gevoel dat het geheel net een tikje warmer mag zijn, maar da's een eigen keuze uiteraard, in ieder geval knappe plaat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Re: Shapes of Nature
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi Johan en eigenlijk best grappig want ik heb een 14 dagen geleden ook wat opnames gemaakt van dit soort natuursculpturen
Ik heb wel het gevoel dat het geheel net een tikje warmer mag zijn, maar da's een eigen keuze uiteraard, in ieder geval knappe plaat
grts
Sieg
Gisteren had ik de foto al klaar gemaakt, en net voor het plaatsen met enige twijfel, wat kouder gezet.
Ja, het strand is op sommige plaatsen een waar vormenfeest. Hier zit overigens nog een prachtige Z/W in, maar die komt later aan beurt.
Dus rap een update geplaatst.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Re: Shapes of Nature + update
Weer zo een mooie opname met heel veel detail...beiden vind ik ze mooi..mss toch een lichte voorkeur voor de warmere update...
Zie ik nu slecht ...heb de indruk dat de horizon niet recht staat??? loopt op naar rechts ?
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Bedankt voor de fijne complimenten.
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtWeer zo een mooie opname met heel veel detail...beiden vind ik ze mooi..mss toch een lichte voorkeur voor de warmere update...
Zie ik nu slecht ...heb de indruk dat de horizon niet recht staat??? loopt op naar rechts ?
Groetjes
Freddy
De horizon links, is de echte horizon, die loopt echt mooi recht. Rechts kijk je naar het strand, dat uiteraard richting duinen oploopt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
Mooie sfeervolle foto van het strand bij eb. Persoonlijk denk ik dat een goede zwart/wit omzetting nog beter zou overkomen met dit onderwerp. Maar je hebt het al ergens vermeld dat er nog zo eentje zou komen? Ben benieuwd naar die foto.
grts,
Raf.
Comment
-
Prachtig warm licht over het strand wat ook gelijk nog meer de mooie structuren accentueert, compo kijkt ook lekker weg, zeer mooi.
Update is hier zeker de betere.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Bedankt voor de nagekomen reacties. Mooi weer.
De beloofde Zwart/wit staat er (nieuw draadje) over een paar minuten. Ook een vierkante crop van gemaakt , dan gaan de vormen nog meer spreken, denk ik.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
-
Vooral mooie lijnen in je compositie Johan! Proficiat met je HoFVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Comment