Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi moment en omzetting. De schaduwen zijn natuurlijk geweldig.
Het kan zijn dat het aan mijn monitor ligt, maar rond de paal, voor het zonnetje zie ik horizontale streepjes? (op de grote en de kleine versie)
Scherp gezien Johan... Sommige palen hebben inderdaad markeringen (strepen, nummers...) maar die zijn door het tegenlicht (bijna ) niet zichtbaar
Dat is niet wat ik bedoel. Maar zeer begrijpelijk dat je mij niet begrijpt, want op een ander scherm zie ik er helemaal niets van.
Dus vergeet mij opmerking, maar. Als het zo was zouden anderen er ook wel op gereageerd hebben, neem ik aan.
Goed weekend !
Comment