Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rotterdam

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Rotterdam

    Daniel ik zie dat je nog aan het leren bent met landschapsfotografie
    dit beeld zegt me minder
    je moet nog veel leren in verband met licht balans
    enkele punten hier zijn dat de bomen links toelopen, de lucht maar vooral je zon veel te licht is hier zijn alle pixels verdwenen
    ook recht word je foto te donker.
    dat zijn allemaal dingen waar je op moet letten.
    maar je ook nog wat kan sleutelen in PS
    maar vooral niet opgeven en blijven oefenen eens gewone dingen zoals compositie en dergelijke
    probeer er eens door de dag op een zonnig maar bewolkte dagod z'n dag als vandaag er op uit te trekken dan kan je al veel leren in verband met licht
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Rotterdam

      Niks maar aan toe te voegen aan Liliane haar tekst...Zeker blijven oefenen met de gegeven tips!!
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Rotterdam

        Ja voor deze foto hebben jullie gelijk maar je moet weten deze is genomen met mijn iPhone 5 ik vond de omgeving mooi en had alleen deze bij handen achteraf bekeken vond ik deze foto niet zo slecht gezien de omstandigheden daarom wou ik hem toch eens laten zien

        Comment


        • #5
          Re: Rotterdam

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          Daniel ik zie dat je nog aan het leren bent met landschapsfotografie
          dit beeld zegt me minder
          je moet nog veel leren in verband met licht balans
          enkele punten hier zijn dat de bomen links toelopen, de lucht maar vooral je zon veel te licht is hier zijn alle pixels verdwenen
          ook recht word je foto te donker.
          dat zijn allemaal dingen waar je op moet letten.
          maar je ook nog wat kan sleutelen in PS
          maar vooral niet opgeven en blijven oefenen eens gewone dingen zoals compositie en dergelijke
          probeer er eens door de dag op een zonnig maar bewolkte dagod z'n dag als vandaag er op uit te trekken dan kan je al veel leren in verband met licht
          Duidelijk

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X