Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rheinfallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rheinfallen

    Deze waterval in Zwitserland, net over de Duitse grens is met zijn 150 meter de breedste waterval in Europa.
    De hoogte is is 23 meter..



    Zeker even op dit groter formaat klikken
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Rheinfallen

    De grote versie is echt de moeite waard, mooie opname hoor Jos
    Speciaal om deze vanuit deze hoek te zien maar waarschijnlijk heb je er ook wel vanaf het onderste gedeelte

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Rheinfallen

      Heel veel te zien hier. Apart, onstuimig, sommige dingen een beetje scheef door het groothoekeffect en een foto om wat langer naar te blijven kijken
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Rheinfallen

        De kracht van het water goed weer gegeven, mooie foto
        Geniet van foto's maken

        Comment


        • #5
          Re: Rheinfallen

          Vooral de grotere versie geeft sterk weer hoe breed deze waterval is. Mooie en doordachte compositie.
          (ik weet het muggeziften maar ik heb hem eens binnengehaald en wat met kleurbalans gespeeld, iets minder groen (vooral in de witbalans van de waterpartij) en eventueel iets warmer doen het ook goed in deze foto)
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Rheinfallen

            Mooie zachte water massa, waar toch nog veel detail en strukturen in te bewonderen valt. Mooi landschap met kasteel daarachter ook, en fraaie lucht! Vind de tak/stam links net wat te dicht op de rand staan.
            WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: Rheinfallen

              Ontzettend mooie foto, terecht in een pano-achtige verhouding gezet.
              Maareuh... op 11mm? Daar stond je camera toch wel op de rand van de verdrinkingsdood, nee?
              Pieter
              --
              Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

              Comment


              • #8
                Re: Rheinfallen

                Heel mooi...je voelt de kracht van het water al werk je hier met een langere sluitertijd.
                Mag ik vragen waar jij stond?
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Rheinfallen

                  Bedankt iedereen voor alle fijne reacties...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                  Mooie zachte water massa, waar toch nog veel detail en strukturen in te bewonderen valt. Mooi landschap met kasteel daarachter ook, en fraaie lucht! Vind de tak/stam links net wat te dicht op de rand staan.
                  Dit is een pano van 3 verticale opnames, links stonden wat struiken die ik met de crop net uit beeld heb gehouden, vind het ook vrij dicht op de rand, maar geen andere keus.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
                  Maareuh... op 11mm? Daar stond je camera toch wel op de rand van de verdrinkingsdood, nee?
                  Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Mag ik vragen waar jij stond?
                  Bovenin de waterval heb je een betonnen plateau. Heb statief op zijn laagst gezet, en dan zit je zo'n 50 cm boven het water denk ik.
                  Heb er ook nog wel van af onderen, maar voor mij toch minder indrukwekkend dan, het licht is dan ook minder. ( zon in de rug )
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rheinfallen

                    Knappe foto! Precies of je er midden in staat...
                    Compositie is ook heel goed!
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rheinfallen

                      De wilde kracht van water heel mooi weergegeven. Het water lijkt ook bijna uit mijn monitor te komen. Knap gedaan.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rheinfallen

                        spectaculair uitzicht zeg,met heel veel detail en mooie kleuren!
                        wist niet dat dit de breedste waterval was in europa.
                        knap werk,en zie hier dat de erkennig er al geweest is,proficiat Jos!
                        eos 600 d
                        lens 18-135 canon 10-22canon

                        Comment

                        Working...
                        X