Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie vlak verdeling , maar die blauwe letters in photobucket vind ik wel echt storen en zou ook die zwarte stipjes wegwerken .
in welke polder genomen ?
mooi mooi bouk, ik hou van de wolkjes ; maar ik zou toch proberen om de "rivier" links onder te laten vertrekken dus croppen tot in de linkeronderhoek met de "bovenkant" van de rivier
just my 2cts..
Met die speelse wolkjes zou ik ook wat meer 'vrolijkheid' in de foto verwachten. Het geheel is mij wat te dof. (Hopelijk ligt het niet aan mijn scherm!)
Prachtfoto Alleen, hij stond bij mij scheef, toen ik hem recht zette, bleef de verticale as van molen ook mooi in lijn. Dus...volgens mij loopt hij rechts af bouk...Ik denk dat je het oog op de wiek hebt laten vallen, maar die mag je volgens mij negeren. Klik hier Als je hem hebt bekeken, haal ik hem weg uit het album bouk
1 beeld recht uit het bakje.no nonsens fotografie wat uiteindelijk een natuurlijk plaatje oplevert...niet meer of niet minder maar het werk altijd.
2 cm mag er af van mij aan de bovenkant..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment