Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perseiden (zonder trails)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Perseiden (zonder trails)

    Niet makkelijk om te stacken moet ik zeggen... Deze gedaan op een totaal andere manier (omweg via starstax en andere zaken inblenden) en ja! De omstandigheden die het zo moeilijk maakten kwamen duidelijk terug in het beeld: grondmist!

    Er kan wat ruis zitten, maar dat heb je wel eens met een A77 op iso 2500...

    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: Perseiden (zonder trails)

    Prachtige foto! De Perseïden staan er mooi op, verspreid op de foto. De grondmist vind ik niet storend, al geeft ie nu niet zoveel extra door de hoge ISO die je aanhaalde. Maar erg is dit zeker niet, aangezien je onderwerp hoog in de lucht hangt De lichtpollutie achter de linkse boom is hier niet storend en geeft zelfs een mooie kleurschakering in de foto.

    Topper!
    Canon EOS 60D

    Comment


    • #3
      Re: Perseiden (zonder trails)

      Om eerlijk te zijn vind ik deze nog mooier als met de trails...Meer natuurlijk..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Perseiden (zonder trails)

        Knap beeld
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Perseiden (zonder trails)

          Deze is zeker mooi !
          De sterrenlucht met de perseiden is heel mooi zeker met deze voorgrond. (en neveltje) Zelfs de lichtvervuiling werkt mee.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X