Knappe beeld!
Schitterende omzetting.
Doet me denken aan Kjerag-bolten in Noorwegen maar deze is minstens zo spectaculair mede doordat hij zo mooi in beeld werd gebracht.
Kunstig mooi![]()
Wauw, sterk werk hoor, zeer goede compo, en mooie omzetting.![]()
Nikon D7000+ Tokina 11-16mm f2.8 + Nikkor 16-85mm f 3.5-5.6g + Nikkor 35mm 1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6 Di VC USD + Tokina 100mm f2.8
Canon Powershot S100 + onderwaterbehuizing.
Knap Zappa///
Dik in orde!![]()
Prachtig lijnenspel.
D800E • 14-24/2.8 • 28-70/2.8 • 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • SB900 • Gitzo • Mac
Don't shoot the photographer!
" af "
I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good.
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I.
Erg grafisch !
Greetz, Kariboe
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Laatst gewijzigd door ddboke; 24 juli 2012 om 11:19
De compo: subliem!
Maar...het verlies aan detail in de hooglichten en onscherpte op de voorgrond valt toch wel op (bovenaan stoort niet, onderste helft wel). Een ander scherpstelafstand had waarschijnlijk een grotere DOF gegeven ongeacht diafragma (kan even de exif niet zien hier) want deze lijkt me scherpgesteld op de 'verste' rotsen (de lichtste rotsen, voorbij de 'blok')
Een locatie met veel potentieel
De onscherpte vooraan viel mij ook op, maar ook verder achterin lijkt er mij wat onscherpte op te treden.
Had graag iets geleerd uit de exif... Kan je die even posten ajb ?
Omzetting, licht en compo zijn heel goed !![]()
Uit de exif ga je niet veel leren hoor, wel uit de omstandigheden: dit is een kloof die met momenten tientallen meter diep is, er is een richel van 40-80 cm (vergeet maar een statief en meerdere opnames) en er komen regelmatig mensen voorbij, het water stroomt langs de wanden en drupt van de bovenliggende richels, en het regent nog bovenop, dus materiaal drooghouden is een kopzorg extra.
Ben tot iso 2500 gegaan, meer zat er niet in, gezien de omstandigheden. Is dat iets om zich moeilijk in te leven voor een aantal mensen tegenwoordig, ik vraag het me af. Ben al blij dat iedereen de Partnachklam lijkt te kennen in elk geval.
Met deze achtergrondinfo (bij gebrek aan exif) kan je natuurlijk een veel beter idee vormen van de situatie, en ga je de opname ook anders gaan bekijken...
Daar wordt de foto niet beter van, maar je kan het wel beter plaatsen.
Ik ken dit uiteraard niet, maar Mr Google wel :-)