Voor de kust van Kota Kinabalu (Borneo) ligt het Tunku Abdul Rahman Park, een natuurreservaat dat uit 5 paradijselijke eilanden bestaat. Mits het betalen van een beschermingsbijdrage kan je de eilanden bezoeken. Je kunt er heerlijk snorkelen tussen de prachtige koraalriffen en op het strand loop je er wel eens een watervaraan tegen het lijf. Deze foto is in het tropische ochtendlicht gemaakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Palau Mamutik, Borneo
Collapse
X
-
Palau Mamutik, Borneo
Voor de kust van Kota Kinabalu (Borneo) ligt het Tunku Abdul Rahman Park, een natuurreservaat dat uit 5 paradijselijke eilanden bestaat. Mits het betalen van een beschermingsbijdrage kan je de eilanden bezoeken. Je kunt er heerlijk snorkelen tussen de prachtige koraalriffen en op het strand loop je er wel eens een watervaraan tegen het lijf. Deze foto is in het tropische ochtendlicht gemaakt.
Labels: Geen
-
-
Re: Palau Mamutik, Borneo
mooie lokatie, maar vind de compo druk en onrustig, er staat gewoon tè veel op.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDe omgevallen boom is TE beeldvullend, zou uitgezoomd beter zijn geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDe omgevallen boom is TE beeldvullend, zou uitgezoomd beter zijn geweest.Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtBen het met daar mee eens...
grtjs
jeannot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDe omgevallen boom is TE beeldvullend, zou uitgezoomd beter zijn geweest.Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtBen het met daar mee eens...Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtwel ik niet, ben van mening dat dit evenzeer kan,een landschap moet niet altijd diep en veel zijn, deze is voor mij zeer geslaagd
grtjs
jeannot
Maar jeetje... wat 'n mooi licht
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Ik ben echt blij met de eerlijke reacties op deze foto.
Ik heb hem natuurlijk weerhouden omdat hij voor mij een herinnering is aan een prachtige ervaring. Veel meer mogelijkheden tot landscape heb je niet op zo'n klein eiland ( amper 300 meter lang). Het eiland is veel indrukwekkender van op zee of uit de lucht gezien. En jawel, daar heb ik ook plaatjes van, maar die zijn voor later.
Comment
Comment