Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op een lijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] op een lijn


  • #2
    Re: op een lijn

    Hier zit volgens meer in als er wat meer kleur in de lucht zou zitten denk ik.
    Ook zou ik dat stukje boom rechts er af snijden.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: op een lijn

      Toch zeker wel mooi die lijn van dennen zo op een rij..
      Zou misschien hier nog een stuk van de donkere voorgrond durven te croppen, voegt niet heel veel toe m.i.z.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: op een lijn

        Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
        Hier zit volgens meer in als er wat meer kleur in de lucht zou zitten denk ik.
        Ook zou ik dat stukje boom rechts er af snijden.
        Het stukje rechter boom kan idd weg. Wat de lucht betreft: ik heb er alles uitgehaald wat er aan blauw uit te halen was maar met mist blijft dat altijd moeilijk he.
        Dank voor je mening.

        Comment


        • #5
          Re: op een lijn

          Dat klopt van die voorgrond, maar ik vrees dat er dan weinig over blijft van het beeld; de lucht neemt dan teveel plaats in, niet?

          Comment


          • #6
            Re: op een lijn

            Ik heb het gevoel dat je hier ferm aan de lucht gesleuteld hebt, daardoor is er ook de banding ontstaan
            Rechts dat stukje eraf en eventueel onderaan een heel klein stukje
            In ieder geval een mooi stukje dat je daar gevonden hebt, zou ik zeker nog eens naartoe gaan met wat mist

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: op een lijn

              Hoe langer ik kijk, hoe meer de sfeer mij begint te bevallen.
              De halve boom, kwam al ter sprake. Banding viel mij door het wat langer kijken, ook op.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: op een lijn

                Oorspronkelijk geplaatst door Kristjan Bekijk bericht
                Het stukje rechter boom kan idd weg. Wat de lucht betreft: ik heb er alles uitgehaald wat er aan blauw uit te halen was maar met mist blijft dat altijd moeilijk he.
                Dank voor je mening.
                Ik bedoelde nog eens terug gaan als er wat meer kleur is. Hier zal je idd niet meer uit kunnen halen.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment


                • #9
                  Re: op een lijn

                  dank voor jullie reacties

                  Comment

                  Working...
                  X