van zodra de pakjesdienst mijn tokina 12-24 binnenbracht hem ik 'm snel weer naar buitengebracht om een paar testshots te doen
met dank aan de opkomende sneeuwwolk...
op zo'n breedhoek is plaats voor twee werelden...
Smt.
Laatst gewijzigd door summit; 11 januari 2007 om 01:25
D370 en enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr
In één woord: Schitterend!
Greetz,
The Fonz
Exactemundo!
1 is knap
Maar 2 is ja sorry geen woorden voor......![]()
![]()
![]()
To make your dreams come true, wake up
2 zeer knappe!!!
De 2e...euhm...mja...wat kan je daarop zeggen...zeer zeer zeer mooi? Neeh echt, het is een prachtige foto, zeer mooi contrast!!![]()
Die lens mag fier zijn dat ie in jouw bezit is!! Misschien toch 1 kleinigheid...de fiets en die tas? En de weerspiegeling van het ene licht in het raam (dit trekt mn aandacht iets te veel weg) Maar dit is echt maar iets zeggen om iets te kunnen zeggen...zou hiervoor het 'mierenwoord' kunnen gebruiken eigenlijk
Groeten,
Oli4
bij de eerste opname komt ie het er het best uit, vooral de wolk erg mooi zo.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
prachtige foto's, niets op aan te merken![]()
Groetjes, Koen Vroom
--------------------
- Nikon D70 Camera
- Nikon 18 x 70 mm Lens
Beide erg mooi! Vooral de tweede is echt bijzonder.
Van de eerste vind ik het alleen een klein beetje jammer dat de volwassen persoon veel minder doortekening heeft ( waarschijnlijk gewoon donkere kleding) dan het jongetje... Dat geeft een beetje een vreemd effect
n°2 is imho geen foto maar een montage, de aflijning is een beetje te strak, maar 't blijft mooi om naar te kijken ...
less is more...
nikske montage, de scherpe aflijning komt omdat de kolommen aan de buitenzijde aangelicht werden en dus een sterk contrast geven met de donkere luchtOorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
het waren snel wat testshots voor het echt te donker werd, de fiets en de tas storen me niet echt, dat ene licht is inderdaad vervelend... ik neem later wel eens een paar nieuwe shots, vanop statief, want deze zijn vanuit de hand op 1/8.Oorspronkelijk geplaatst door Stobocop
Smt.
D370 en enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr
Chapeau dan!Oorspronkelijk geplaatst door summit
Dacht dat deze belichting sowiezo niet haalbaar was vermits je met donker en licht zit en allebei perfekt belicht ... supershot dan![]()
less is more...
dit als testshots... mhh.. zeker niet slecht... zal je nog véél plezier aan hebben...![]()
-=- Light is the key...
Dergelijke shots zijn zeker haalbaar zonder monteren. Een paar weken geleden postte ik dit beeld met een gelijkaardige compo.Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
seppuku.
Alle twee knap, maar nummer twee is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nikon D70s °°°°° BD0517BE
"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi
gewoon adembenemend mooi![]()
![]()
![]()
Oostende is toch een veelzijdige stad he![]()
Groetjes
Spogy
Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.
testopnamen, ja duhuh
alletweemaar nr 2
![]()
het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
Telecaster weblog
km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens
Amai, test geslaagd! Ik heb deze lens al een tijdje op het oog; het ziet er ook hier prachtig uit.
Groeten,
Jeroen
Prachtige foto's compleet met voorgaande comentaren eens.
testje maar zeer geslaagd.![]()
![]()
![]()
groeten Luc
BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkII Camouflage -Luc David Photography
Ook hier nr 2 helemaal![]()
Topic is even verplaatst.
Reden : Uit het sticky van Fotodiscussie :
Je mag in dit forumonderdeel één foto ter discussie aanbieden. Bij uitzondering kunnen we een tweede of een derde foto enkel accepteren, indien deze bijdraagt aan de discussie. (bv. Vergelijking in verband met technische aspecten: belichting, scherpte, … De foto’s mogen dus, behalve het technische aspect, maar minimaal verschillen.)
Canon Eos 60D , Canon 18-135 IS , Canon 70-300 IS USM , Canon 60 MM Macro 2.8
![]()
![]()
Beide topfoto's met voorkeur voor no2. ERG knap belicht.
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Werkelijk prachtige foto`s![]()
Nr 1 met zo`n uitwaaierende wolk op de achtergrond![]()
Als ik zo'n fotos zie, verlies ik als beginner soms de moed, maar ja,
hopelijk kan ik ooit zo'n fotos maken, niet opgeven zeg ik dan tegen mezelf.
popol
Als je dit testshots noemt..... knap, schitterend.
Website: www.liebens.info / Facebook: Patrick.Liebens.Fotografie
Begin er serieus over te denken me die Tokina 12-24 aan te schaffen !
Wat ik daar al van gezien heb, en nu dit :![]()
![]()
BD0481BE - fotosite
Waw !![]()
![]()
Ben wel beetje benieuwd naar de exif van je tweede foto, zou je 't erg vinden die te posten ? Dan hebben beginnelingen als ik er nog meer aan !![]()
Groeten,
Herzie