Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One big tree

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • One big tree

    .

    Bedankt alvast voor het kijken (liefst op zwarte achtergrond)





    Reacties worden op prijs gesteld.

    Mvg

    Spikkesenior
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: One big tree

    Mooie winterse morgendopname waarbij voor mij de lucht de hoofdrol speelt en niet de boom, doch het is wat het is.

    Comment


    • #3
      Re: One big tree

      Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
      Mooie winterse morgendopname waarbij voor mij de lucht de hoofdrol speelt en niet de boom, doch het is wat het is.
      Als ik nu eens begreep wat U daarmee bedoelt ....
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: One big tree

        Mooi sfeerbeeld weeral )

        Ik moet daar ook wel weer eens naartoe maar als ik dan kom dan is het licht gewoonlijk niet van de partij,
        ik denk toch dat het aan 't Schulens is in de buurt van de parking dichts langs de kant van Diest ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: One big tree

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooi sfeerbeeld weeral )

          Ik moet daar ook wel weer eens naartoe maar als ik dan kom dan is het licht gewoonlijk niet van de partij,
          ik denk toch dat het aan 't Schulens is in de buurt van de parking dichts langs de kant van Diest ?
          neen, dit is aan de andere kant, richting Lummen, maar niet aan het Schulens meer... er liggen daar ook enkele vijvers en om die te vinden rij je best vanaf het schulensmeer richting Lummen en aan de rechterkant staat op zeker ogenblik een bruine pijl "Schuttersgilde", daar neem je naar rechts en dan kom je aan die vijvers uit (in feite van Linkhout naar Lummen)
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: One big tree

            Sfeervolle kleuren, mooie opname Eddy

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: One big tree

              Het is wat het verkort wat ik voel of zie; een boom en veel zichten op de natuur zijn wat ze zijn, hun vorm, het licht, niet aanpasbaar door de fotograaf maar aanvaard om er zijn werk in te steken.

              Comment


              • #8
                Re: One big tree

                Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                Het is wat het verkort wat ik voel of zie; een boom en veel zichten op de natuur zijn wat ze zijn, hun vorm, het licht, niet aanpasbaar door de fotograaf maar aanvaard om er zijn werk in te steken.
                tsja, de essentie van fotografie is toch het licht vangen... en indien de fotograaf iets aanpast wat U hier suggereert is het toch helemaal iets anders... maar ja uw bijkomende uitleg maakt het, voor mij alleszins, nog meer verwarrend.... het lijkt op schrijven om iets te schrijven, sorry maar just my 2cts....
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #9
                  Re: One big tree

                  Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                  neen, dit is aan de andere kant, richting Lummen, maar niet aan het Schulens meer... er liggen daar ook enkele vijvers en om die te vinden rij je best vanaf het schulensmeer richting Lummen en aan de rechterkant staat op zeker ogenblik een bruine pijl "Schuttersgilde", daar neem je naar rechts en dan kom je aan die vijvers uit (in feite van Linkhout naar Lummen)
                  Genoteerd, ik ga dat wel eens verkennen, bedankt hé
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X