Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je moet maar het geluk hebben om zo een mooi schip te zien varen, laat staan het nog met perfect licht en sfeer weten vast te leggen
Alles kwam hier mooi samen, knappe opname hoor
persoonlijk zou ik er bovenaan een stuk afhalen tot 3/4 verhouding overblijft, op die manier komt het schip en de zon op een sterk punt te staan
Prachtige foto en moment van het schip in de zonnebaan. Sieg zijn idee is niet mis!
Voor een mooiere presentatie zou ik de foto centreren op de pagina.
Een zwarte achtergrond is bij deze foto het mooist !
Bedankt voor de update. Dat kijkt echt een pak fijner.
Ik zie nu alleen iets vreemds aan de onderkant. Sorry, maar we blijven zeuren. ( lees perfectioneren)
Prima foto. De up heeft nu wel een grotere fellere zon, ik zou enkel maar gesneden hebben bovenaan tot een 3/4 presentatie doch dat is persoonlijk hoor.
Comment