Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OchtendOranjeGloed II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] OchtendOranjeGloed II


    Zo, nog eentje van die ochtend. Bijna lieflijk, maar ik kon het niet laten om...

    (o ja, deze week en volgende week zal ik niet al te veel commentaartjes kunnen schrijven op het forum, heb het vreselijk druk voor de moment)




    Last edited by Iegienie; 7 november 2017, 09:31.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: OchtendOranjeGloed II

    mooi, veel dynamiek. ( een eyecatcher ( vliegtuigske, fontein,...) ontbreekt hier wel )

    groeten, Geert.

    Comment


    • #3
      Re: OchtendOranjeGloed II

      vwola, daarom dat mijn favoriet de vorige is... Hier moet je het stellen met die elentrieken paal...

      minimalisme is leuk, maar maximalisme is leuker (en veel moeilijker). allé, naar mijn gedacht he.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: OchtendOranjeGloed II

        Toch knap hoor .. er is misschien wat minder te zien dan op je vorige, maar de sfeer die deze uitstraalt is voor mij toch zeer straf.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: OchtendOranjeGloed II

          Mooi hoe de fraai golvende nevel, de laagjes tevoorschijn tovert. Ook de tint is erg mooi. Zelfs de hoogspanningsmast staat op een mooie plaats.
          Het eeh... friebeltje net boven de bovenste bomenrij, zou ik naar de eeuwige PS-velden sturen, als het mijn foto was.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X