Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No.1 na zonsondergang.+ ZW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: No.1 na zonsondergang.

    Ter informatie : Ik heb hier een 10- en een 4 stopper gestapeld.
    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    voor mij de kleurversie ,en je bent mooi in je opzet geslaagd ,miss zijn er wel kleine puntjes maar dat is meer smaak ,algemeen een mooie zachte foto met een knappe symetrie ,ook de kleuren zijn heel mooi ,moet daar ook eens staan ofwel bij zons opkomst (andere kant ) of -ondergang ,miss doe ik dat wel eens in de korte nabijheid ,knap Johan
    Ik zal de grens altijd voor je opendoen . Maar de beste tijd voor de andere kant is rond 21 juni , want dan komt de zon bijna recht achter de brug op.
    Dat ga ik zeker ook een keer doen, want dan kan je (zoals Jos dacht) helemaal in de driehoek van de pijlers fotograferen. Wordt wel een onmenselijke tijd opstaan, want zonsopkomst is dan om 5:30 uur.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #17
      Re: No.1 na zonsondergang.

      qua afwerking vind ik de zw beter dan de kleuren, zeker het shopwerk om en rond en tussen de pilaren in de kleurenversie zijn voor mij een minpuntje, de kleuren daarentegen zijn uiteraard mooier dan de zw versie!
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #18
        Re: No.1 na zonsondergang.

        Ola die zw is heel fraai johan, love it. Ik hou ook van de uitsnede en het is een prima omzetting
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #19
          Re: No.1 na zonsondergang.

          Heel mooi, vooral de ZW!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #20
            Re: No.1 na zonsondergang.

            de compositie is echt wel top.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #21
              Re: No.1 na zonsondergang.

              Mooi Johan, zowel kleur als zwartwit geven een rustig en zacht beeld.

              Gr, Daniel.

              Comment


              • #22
                Re: No.1 na zonsondergang.

                De zwart-wit versie is zeker ook een hele knappe...Ga niet kiezen, zijn voor mij wel 2 verschillende beelden...Beide erg knap..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #23
                  Re: No.1 na zonsondergang.

                  Wederom allen bedankt voor de aandacht.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                  qua afwerking vind ik de zw beter dan de kleuren, zeker het shopwerk om en rond en tussen de pilaren in de kleurenversie zijn voor mij een minpuntje, de kleuren daarentegen zijn uiteraard mooier dan de zw versie!
                  Ik dacht al, zou nou echt niemand het zien ? Maar de master-shopper zag het !
                  Prima hoor , dat betekent, dat ik nog beter mijn best moet doen !
                  Ik zal het ook maar opbiechten : Ik heb mijn testfoto gebruikt om de brug "in te plakken". Ik was zo stom om geen "dark frame" te maken, waardoor er op de foto allemaal gekleurde pixels te zien waren.
                  Bij de Z/W was het niet zo storend, en daar heb ik de ergste verwijdert.
                  Ik had nu op 100% gewerkt. Dat betekent dat ik voor een eventuele volgende keer, misschien wel op 300 % of meer moet werken.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #24
                    Re: No.1 na zonsondergang.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Wederom allen bedankt voor de aandacht.


                    Ik dacht al, zou nou echt niemand het zien ? Maar de master-shopper zag het !
                    Prima hoor , dat betekent, dat ik nog beter mijn best moet doen !
                    Ik zal het ook maar opbiechten : Ik heb mijn testfoto gebruikt om de brug "in te plakken". Ik was zo stom om geen "dark frame" te maken, waardoor er op de foto allemaal gekleurde pixels te zien waren.
                    Bij de Z/W was het niet zo storend, en daar heb ik de ergste verwijdert.
                    Ik had nu op 100% gewerkt. Dat betekent dat ik voor een eventuele volgende keer, misschien wel op 300 % of meer moet werken.
                    Had al een donkerbruin vermoeden dat het knip en plakwerk was
                    Had het bij mijn eerste opmerking niet gezien omdat ik op de smartphone aan het kijken was.
                    Heb nog zitten twijfelen je een PM te sturen met de vraag of de lucht wel de echte was, de kleurtint tussen de pilaren is nl anders en de boorden vertonen wat shopwerk.
                    Het was je bijna gelukt
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

                    Comment


                    • #25
                      Re: No.1 na zonsondergang.+ ZW

                      Ik zie ze beiden graag. De kleurenversie voor de mooie kleurtjes....afwerking kon ietske beter.
                      De ZW versie is knap omgezet ook wat de uitsnede betreft vind ik die wel sterker.
                      Mooi hoor Johan!
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #26
                        Re: No.1 na zonsondergang.+ ZW

                        Kiezen is verliezen.
                        Beiden zijn zeer mooi en aangenaam, knap.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

                        Comment

                        Working...
                        X