Vandaag eens tot daar getoert... Was echt over de koppen te lopen, niet veel kunnen doen omdat iedereen in de weg stond.
Ofwel kwamen ze tijdens de opname in beeld en als ik in de beek stond vonden ze het leuk om er in te springen voor men neus.
In oktober er nog eens langs gaan voor andere kleuren.
UPDATE:
Het blauw uit het water gehaald en het groen iets aangepast, miss beter zo?
VORIGE:
Laatst gewijzigd door corre1980; 19 augustus 2012 om 17:09 Reden: update
Photography is a way to see the world in detail.
Bedankt aan allen die langs geweest zijn op Salon Camera Libra!!
Men blog Men portfolio.
Ben benieuwd waar je dan eind van het jaar nog mee komt, vind dit al een hele mooie.
Voorgrond is ook heel knap.
Nikon D7000+ Tokina 11-16mm f2.8 + Nikkor 16-85mm f 3.5-5.6g + Nikkor 35mm 1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6 Di VC USD + Tokina 100mm f2.8
Canon Powershot S100 + onderwaterbehuizing.
bedankt, dit was het enige plekje daar waar de rotsen echt zo'n mooi kleur hadden, heb nog verder gezocht maar nietsBen ook nog niet helemaal tot op het einde geweest want was met de familie (zoontje kan nog zo ver niet stappen, en was na 100 meter al helemaal nat van in het water te spelen...
).
Maar deze plek in herfstkleuren moet echt prachtig zijn. oja en na seizoen gaan want nu is het echt over de koppen lopen....
Men blog Men portfolio.
Ben zo geen voorstander van "melkachtig" water, maar deze staat er verdomd heel mooi op.
Mooie belichting en knallende kleurtjes, super!
Grtz, RF
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I.
Mooi en goed gedaan
Ik twijfel alleen aan dat groen.
mvg,
Eddy
Bedankt voor de reacties, over het groen, heb ik al een stuk naar beneden gehaald want is op originele nog feller wegens de polafilter die ik gebruikte voor de reflecties van het water weg te filteren. Door het licht en de pola kwamen de groene kleuren er heel fel op.
Men blog Men portfolio.
staat er heel mooi op hoor, maar die "ster"onderaan de waterval is toch wel een aandachtzuigertje.
Mooie dieptewerking![]()
Die voorgrond is prachtig!
Die brug geeft geen meerwaarde aan je foto...ik zou die foto croppen tot juist boven het watervalleke waar het melkachtig wordt....mijn mening hé.
Gr Pascale
Eerlijkheid duurt het langst!!
mooi plekkie hoor.
vind alleen het water wat te blauw.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Bedankt voor de reacties, dat blauwe zal ik nog eruit halen, maar dat brugje blijfthoort nu eenmaal erbij.
Men blog Men portfolio.
upke geplaatst
Men blog Men portfolio.
schoontje :-)
Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM
Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: Fototime
Mooi en de update vind ik zeker een verbetering!
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Moderator Note: Het is wenselijk als u het origineel laat staan.
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I.
Men blog Men portfolio.
Het blauw was me niet echt enorm op gevallen, maar update is inderdaad beter.![]()
Nikon D7000+ Tokina 11-16mm f2.8 + Nikkor 16-85mm f 3.5-5.6g + Nikkor 35mm 1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6 Di VC USD + Tokina 100mm f2.8
Canon Powershot S100 + onderwaterbehuizing.
knappe up![]()
eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
ik kan enkel volgen, knap!