Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mont Saint Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mont Saint Michel

    _DSC0211 by Rob Uyttenbroeck, on Flickr
    Be humble to see your mistakes, courageous to admit them, and wise enough to correct them

  • #2
    Re: Mont Saint Michel

    Persoonlijk, de twee schapen in de voorgrond storen mij. Twee of drie stappen naar rechts en je had een mooi beeld.

    Comment


    • #3
      Re: Mont Saint Michel

      Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
      Persoonlijk, de twee schapen in de voorgrond storen mij. Twee of drie stappen naar rechts en je had een mooi beeld.
      Mee eens. En misschien ook nog een paar stappen naar voor zodat die paaltjes er niet meer op staan.
      Maar misschien krijg je dan een beetje een vlakke plaat.

      Nu zit er wat diepte in.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Mont Saint Michel

        Volg ook wel betreft de 2 schapen, buiten dat toch wel een mooie opname van deze mooie locatie..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Mont Saint Michel

          Ik kan alleen maar volgen, en hopen op een volgende met een ander standpunt.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Mont Saint Michel

            Moesten die twee schapen vooraan links ook scherp geweest zijn dan had je een hele mooie denk ik
            Door hyperfocaal te werken moet dat mogelijk zijn
            Groeten,
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Mont Saint Michel

              Net wat te prominent die schapen in de voorgrond

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Mont Saint Michel

                Ik zou onmiddellijk zeggen dat de voorgrond scherper zou moeten maar in deze twijfel ik of ik de kont ve schaap vlijmscherp wil zien.
                Soit, 'k die schapen wegcroppen en dan hou je best een goede foto over want nu springen mijn ogen op en neer tussen de Mont Sint Michel en de kont ve schaap.

                Comment


                • #9
                  Re: Mont Saint Michel

                  Minder onscherpe voorgrond en zonder die onscherpe schapen is het voor mij een veel beter beeld
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X