Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

millau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] millau

    Nogmaals een panorama, van een tijdje geleden.
    Bedankt voor het kijken


  • #2
    Re: millau

    Gemaakt vanop de parking bij de viaduct veronderstel ik, ik stop daar bijna jaarlijks een paar keer en het blijft een indrukwekkend bouwwerk om te zien
    Mooie pano hoor die je ervan gemaakt hebt en de omzetting vind ik ook wel geslaagd
    Doet er me trouwens aan denken dat ik daar enkele jaren geleden ook nog een opname van heb gemaakt in zw-wt en denk niet dat ik deze hier al getoond heb

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: millau

      Even doorklikken en dan is de foto echt wel indrukwekkend.
      Mooi !

      mvg
      Philip
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: millau

        Zeer geslaagde pano en omzetting.
        Toch denk ik dat wanneer de lucht wat minder zwaar zou zijn, het hoofdonderwerp (de brug) meer aandacht zou krijgen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: millau

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Zeer geslaagde pano en omzetting.
          Toch denk ik dat wanneer de lucht wat minder zwaar zou zijn, het hoofdonderwerp (de brug) meer aandacht zou krijgen.
          Ik ben met het wel met Johan eens, de witte wolken vragen net te veel aandacht. Een heel goed standpunt gekozen, de grootte van het viaduct komt er echt sterk uit naar voren
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: millau

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Zeer geslaagde pano en omzetting.
            Toch denk ik dat wanneer de lucht wat minder zwaar zou zijn, het hoofdonderwerp (de brug) meer aandacht zou krijgen.
            Mijn gedacht ook
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: millau

              Echt wel eentje om in 't groot te zien, dat "zware-lucht-gedacht" had ik bij de kleine versie ook maar bij de grote is dat gevoel veel minder sterk, Knap
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: millau

                Ik volg alle bovenstaande...In het groot komt die wel heel veel tot zijn recht....Mooi..
                Ben ook wel beetje benieuwd naar de kleurenversie.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X